Labākā atbilde

    1.  0 0

    Кэролайн 6 (17518)31744 12 g  

    gan jau noderēs

    http://www.llkc.lv/upload_file/400445/buves.pdf

Atbildes

    1.  0 0

    DrDestroy 7 (81052)4622 12 g  

    Vienu , ko iedomājos, lielums varētu būt atkarīgs no zemes vērtības attiecīgajā vietā. Kadastrālā vērtība-nekustamā īpašuma nodoklis - pie nopietna apgrozījuma IT KĀ nav diži būtisks faktors, bet tomēr. . +Rēķinies, ka liela apjoma loģistikas pakalpojumiem tie izmantotas ari lieli auto (fūres), līdz ar ko jānodrošina to ērtā piebraukšana - tātad  + papildus platība. Pilsētas nomalēs/aiz pilsētas robežas ir optimālais variants jaunu noliktavu izbūvei, ko reāli mēs varam redzēt. Pilsētā īpaši nekur neizpletīsies + ceļa svara ierobežojumi. Te vajadzētu paskatīt pašvaldību un būvvaldes saistošos normatīvus. Otrs - kuģu ostu, lidostu un dzelzceļu noliktavas. Šeit , domāju, specifika ir atkarīga no attiecīgajiem tramsportlīdzekļiem, to kravu ("iepakojuma" :))(piem., konteineri) un pārvietošanas - iekraušanas/izkraušanas veidiem (kāri, ceļamkrāni/portāli, beramkravas utml.). Nākamais, no kā atkarīga noliktavas konstrukcija, viennozīmīgi no uzgalabājamās kravas veida - pārtika, ķīmiskas vielas, būvmateriāli utt. -tātad - lai nodrošinātu prasības attiecībā uz, piemēram, pieļaujamo relatīvo mitrumu un temperatūru. Pilsētas teritorijā  noliktavas , lai "neizplestos - lielākoties gadījumu nav jau, kur plesties ), tik vien kā uz augšu un uz leju - tātad  - daudzstāvu un/vai pagrabs, kā, piemēram, Rīgas Centrāltirgus noliktavas.

Līdzīgie jautājumi


Reģistrācija Aizmirsu paroli

Рейтинг@Mail.ru Top.LV PULS.LV Professional rating system