Лучший ответ
-
1 0
juliana-sokol (33) 6 (14904)42781 16 лет
ДА!!! Потому что Бог чудесен.. :) Без Него моя жизнь была пуста! :)) Бог - источник счастья ! :) Он так любит нас,что доказал эту любовь послав Своего единственного Сына - Иисуса, Что бы Тот умер за наши грехи! Он искупил Нас от грехов!! =) Он прощает любые грехи! :) Бог каждый день творит такие благословления! :)) уффф.. GOD IS AMAZING! :) Не могу быть эгоисткой и не поделиться с тобой этим! :))
Ответы
-
-
-
-
1 0
`_Mapuwka_` (32) 6 (5965)31220 16 лет
Верю, т.к как он слышит некоторые мои прозьбы и помогает мне :)
-
-
-
0 0
Yahooo_ 5 (3395)11229 16 лет
я верю только тому, что видела.., а Бога я не видела.., но и повода не верить нету.. =) всё относительно =)))
-
-
0 0
LoveMaker (33) 3 (765)512 16 лет
писал я както по истории культуры одну филосовскую работочку... было там и про бога... ща покажу все...!!!! тока там на лабатом, не обижайтесь...!!!
>>> „Dižais katoļu filozofs, iezīmējot vienu no Rietumu racionālisma būtiskākajiem vaibstiem, vienmēr ir centies apliecināt pasaules izziņas pozitīvo nozīmi. Viņš atzīst, ka pasaules izziņas pamatā jābūt dabas izpētei un eksperimentam. Ja pasaules izpētes rezultāti un prāta slēdzieni nonāk pretrunā ar Svēto Rakstu liecībām, tas nenozīmē, ka tās savā būtībā ir kļūdainas, bet gan tikai to, ka tās nav pareizi saprastas, - tās jāpārskata jaunāko prāta atziņu gaismā. Taču galvenais ir tas, ka filozofs ir pārliecināts, ka ceļš uz vienoto, dievišķo patiesību aizsākas ar pasaules izziņas viszemākajiem pakāpieniem.” [1; 222]
Es šo atziņu saprotu tā: cilvēks kaut ko apzinās un saprot tikai tad, ja to izjūt pats. Nekādi stāsti vai apraksti nevar aizvietot izjūtas. Šo var attiecināt ne tikai uz fiziskām izjūtām, bet arī uz emocionālām.
Akvīnas Toms, nenoliedzami, šeit ir domājis par Dieva eksistences apzināšanu, caur izjūtām, caur pasaules izzināšanu, bet tā kā es neesmu tik reliģiozs cilvēks, kāds bija Akvīnas Toms, es gribētu kā piemēru izmantot tādas jūtas kā mīlestība, kurā, tāpat kā Dievā, tic tikai tie, kuri grib ticēt.
Katrs no mums ir dzirdējis jēdzienu mīlestība, bet ne katrs to ir izbaudījis. Protams, šo jūtu var aprakstīt vārdiem, var teikt, ka „mīlestība ir cilvēka augstākā garīgā izjūta, bagāta ar emocionāliem pārdzīvojumiem, balstīta uz cēlām jūtām un augstu morāli un pavadoša ar gatavību izdarīt visu no sevis atkarīgu mīļākā cilvēka labklājības dēļ.” [3.] Bet šis ir tikai vispārpieņemts skaidrojums, uz kura pamatoties nevar, izprotot šī jēdziena nozīmi, cilvēks nevarēs saprast pilnībā, kas ir mīlestība, bet katram, izjūtot mīlestību, radīsies dažādāks priekšstats par to. Tas ir tāpat kā ar ticību Dievam, tikai zinot un neticot, ka Dievs pastāv, cilvēks nevar izzināt Dieva būtību. Kad, piemēram, musulmanis un kristietis, apzinājušies, ka Dievs pastāv, un sapratuši, kas ir Dievs, viņi nevarēs noformulēt vienādu tā teorētisko aprakstu, tādēļ, ka pēc reliģijas šie Dievi ir pilnīgi dažādi. Tāpat, pēc manām domām, nevar pieņemt kopēju mīlestības aprakstu, jo katram tas būs dažādāk, vienam izzinot mīlestību tā asociēsies ar vienām jūtām, bet otram ar citām.
Tā kā mīlestība ir tik līdzīga ar ticību Dievam un, pamatojoties uz to, ka mīlestība ir izjūta, kurai var ticēt tikai izbaudot to pašam, tad sanāk, ka noticēt Dieva eksistēšanai var tikai tad, ja tu sajūti kontaktu ar to. -
-