Labākā atbilde
-
0 0
jokimazi 5 (3555)1523 14 g
par to vai tā ir laba biznesa ideja 100% nebūsi pārliecināta,kamēr to neieviesīsi praksē.
Ir jāveic tirgus pētījums par to vai tā(prece,pakalpojums) ko es grasos piedāvāt patērētājiem vispār ir viņiem vajadzīga. To var izdarīt izmanotojot kādu empīrikso metodi, kā piemēram anketas. Bet ir vēl daudzi citi varianti.-Kompānijas, kas ar to nodarbojas, utt.
Kā izvēlēties? 2 varianti: Vai nu to,kas Tev ir sirdij tuvs un neapniktu pat pēc gadiem 10-20, vai arī otrs variants,kas tāds kas galīgi nav tavā interešu lokā, bet ar lielu materiālo potenciālu.
Var gadīties,ka tev sirdij tuvais var atnest tev miljonus, bet tas ir retāk..
Esmu dzirdējis cilvēkus sakām,ka viss bizness ir risks. Tā nu gan nav.! ;) Risks pastāv vienmēr, bet ja ceri uz labāko, bet sagatavojies sliktākajam, tad riska deva ir krietni vien mazāka.
Iesaku sākt ar ko maziņu, un tad pakāpeniski "izaugt". Bet ja jūties par sevi ļoti pārliecināta un esi gatava riskēt, tad jau var piesaistīt sponsorus un bliezt ko grandiozu vaļā. ;)
Atbildes
-
1 0
ivarz 5 (3122)613 14 g
Lai šajos krīzes laikos varētu atvērt jaunu, peļņu nesošu, uzņēmumu, ir vajadzīga Latvijā vēl neredzēta ideja, kura veiksmīgi darbojas ārvalstīs. Ja ideja tiešām būs laba, tad pieprasījums nekur neizpaliks, vien derētu tendēties uz pašreizējo cilvēku ekonomisko situāciju - luksusa preces ražot diezin vai būs rentabli. Ņem par piemēru kautvai to pašu Narvessen ienākšanu Latvijā - šeit nekas tāds vēl pirms tam nebija redzēts - kiosks, kurā var nopirkt jaunākos žurnālus/laikrakstus, ātrās uzkodas un kādu dzērienu.. cilvēki ātri aprada un tagad Narvessen ir uz katra stūra. Nu sviests sarakstīts, bet kautkur tur pa vidam ir ideja
-
0 0
roko 6 (13611)2413 14 g
ja ir pieprasījums
ja ir vieta kur preci dabūt lētāk
ja ir iespēja lēti īrēt telpas labā vietā
ja pats kaut ko prot un jēdz
ja nav jāaizņemās nauda biznesa uzsākšanai
u.t.t. -
-
0 0
Odium77 7 (43719)3414 14 g
es ar iedomaajos. un veel man naak praataa, ka shitais draud ar deliitoshanu, check the noteikumi.