Labākā atbilde
Atbildes
-
0 0
DrDestroy 7 (81057)4726 12 g
Vienu , ko iedomājos, lielums varētu būt atkarīgs no zemes vērtības attiecīgajā vietā. Kadastrālā vērtība-nekustamā īpašuma nodoklis - pie nopietna apgrozījuma IT KĀ nav diži būtisks faktors, bet tomēr. . +Rēķinies, ka liela apjoma loģistikas pakalpojumiem tie izmantotas ari lieli auto (fūres), līdz ar ko jānodrošina to ērtā piebraukšana - tātad + papildus platība. Pilsētas nomalēs/aiz pilsētas robežas ir optimālais variants jaunu noliktavu izbūvei, ko reāli mēs varam redzēt. Pilsētā īpaši nekur neizpletīsies + ceļa svara ierobežojumi. Te vajadzētu paskatīt pašvaldību un būvvaldes saistošos normatīvus. Otrs - kuģu ostu, lidostu un dzelzceļu noliktavas. Šeit , domāju, specifika ir atkarīga no attiecīgajiem tramsportlīdzekļiem, to kravu ("iepakojuma" :))(piem., konteineri) un pārvietošanas - iekraušanas/izkraušanas veidiem (kāri, ceļamkrāni/portāli, beramkravas utml.). Nākamais, no kā atkarīga noliktavas konstrukcija, viennozīmīgi no uzgalabājamās kravas veida - pārtika, ķīmiskas vielas, būvmateriāli utt. -tātad - lai nodrošinātu prasības attiecībā uz, piemēram, pieļaujamo relatīvo mitrumu un temperatūru. Pilsētas teritorijā noliktavas , lai "neizplestos - lielākoties gadījumu nav jau, kur plesties ), tik vien kā uz augšu un uz leju - tātad - daudzstāvu un/vai pagrabs, kā, piemēram, Rīgas Centrāltirgus noliktavas.