Labākā atbilde

    1.  2 3

    marcis-m (38) 7 (39249)320114 13 g  

    Sorry, bet tas ir neciengs jautājums pat ircam
    Man ir savi jautājumi, bet nedrīksy būt tādi
    Es ceru ka šo jautājumu dzēsīs arī kāda cita iemesla dēļ

    Ir jāmāk slēpt savu zinātkāri zemtekstos

Atbildes

    1.  1 0

    DrDestroy 7 (81057)4726 13 g  

    Tāpēc, ka ir uzvalkos  tērpti "gudrīši" , kas jebkurā tēmā saskatīs  - nē, precīzāk - izzīdīs propogandu un parasti tas notiek nevis uz patriotisma vktml. pamata, bet gan savtīgos  nolūkos. Galvenais, savākt pēc iespējas lielāku idiņu pulku, kas atplestām mutēm velkas nopakaļ, tādiem tik sadod vēl stroķus rokās un allleluijāā!  
    Vienlaicīgi kā atbilde arī par Latviešiem/nacionālo propogandu.  

    1.  0 0

    despot_reality (35) 5 (3255)138 13 g  

    tapec ka ebreji ta grib

Līdzīgie jautājumi

  • Kāpēc runāt Latvijā par latviešu valodu ir nacionālā propoganda? Kādai nācijai?
    Pirmo reizi ko dzirdu tādu
    Dod svabadu Latgalei  
  • Kāpēc ebrejiem nepatīk, kad viņus sauc par "judam", bet māca judaismu :D
    Latviešu un latgaliešu valodas ir dažādas, arī ticības - tu vienkārši vēl nezini ka viņi lasa no labās uz kreiso

    Es tevi nesaprotu
  • Ko tu uzskati par savu Nacionālo bagātību, kas ir tās mērs?
    valoda.
  • Kas ir nacionālā propaganda?
    Valsts propagandas Latvija reabilitēt "ebreji, drošības amatpersonas, kas piedalās izveidot padomju varas

    Rīgā, LU Filozofijas un socioloģijas (ISF), Universitātes Latvija iepazīstināja krievu versija krājuma saskaņā ar vispārējo virsrakstu "ebreji Latvija un Padomju valdība 1928-1953". Autori izstrādājumi ar Latvijas vēsturnieku Aivar Stranga, Ēriks Žagars, Daina Bleier, Joseph Shteyman, Irene Schneider un Artūrs Zhvinklis. Ievada raksts un secinājums bija raksta vadošais pētnieks FIS, Dr Leo Dribin stāsti. Viņš ir autors un zinātniskais redaktors vākšanas, korespondents IA REGNUM.

    Termiņš izpētes ir atklājusi, no vienas puses, piedaloties Komunistiskās partijas Latvija parlamenta vēlēšanās 1928 un Josifa Staļina nāves 1953.gadā - no otras puses. Izlaidi 2009, šī latviešu valodas kolekcija ir kļuvusi par sava veida reakcija uz antisemītisko runu latviešu presē un iesakņojusies masu apziņā mīti par it kā izšķirošo lomu Latvijas ebreju saspiešanas neatkarības Latvija un sarkanā terora, kas notika valstī, izveidojot padomju varas - lai ieskicē galvenās idejas publicēt Dribin (šī ideja ir ne tik daudz tekstā, kas apstiprināts masu apziņā kā atsauces Latvijas valdības propagandas grāmatas "vēsture Latvija. Twentieth Century" publicēts valsts finansējuma priekšvārdā ar Latvija Vairas Vīķes-Freibergas un iepazīstināja 2005 prezidenta pils Rīgas Tas bija šī grāmata, Latvijas Valsts prezidents un citas amatpersonas valstu pārstāv viņu ārvalstu partneriem oficiālajā tikšanās -. IA REGNUM). ". Tas ir trieciens krāpniecisku izgudrojums ebreju ienaidnieku, iznīcina Republikas Latvija Latvija uzvarēja bez ebreji," - teica Dribin. Saskaņā ar vēsturnieks, šis darbs ir balstīts uz vēsturiskiem datiem: 75%, kā minēts grāmatā faktu, kas novilkta no fondiem dokumentohranilisch pirmo reizi.

    Par Krievijas izdevuma Dribin skaidrojams ar interesi par šo tēmu ir redzams lasījumā Krievijas sabiedrisko domu par Izraēlas, ASV, Vācijā un Krievijā. "Ņemot lēmumu sagatavot krievu valodā, ir ņēmusi vērā faktu, ka mums ir Latvija tik daudz (35%) no tiem, kas lasa vēstures literatūrā krievu valodā tikai," - teica zinātnieks.
    Iepazīstināšana ar vākšanu Dribin ko izmanto, lai norādītu izcelsmi mītu par ebreju "piektā kolonna", plunging nazi uz muguras Latvijas Republikas. Pēc viņa teiktā, šis mīts nav dzimis Latvija un Berlīnē pavasarī 1941, ti, pat pirms nacistiskā Vācija iebruka Padomju Savienībā (lai gan viņa ievadā savākšanas Dribin norāda uz vietējo, ti Latvija, avoti antisemītisko ideju un attieksmes). Tad, 1941.gadā pavasarī vācieši izstrādāja tehniku ​​un taktiku izplatīšanos šis mīts, lai sagatavotu iedzīvotājiem Latvija pārveidi Latvija ir viena no pirmajām poligona holokaustu. Vārdā Joseph Goebbels "veicināšanu mīts grupa Vācijas propagandisti vadībā Hans Eyzhena Dreslera. Tas bija viņš, kurš bija aiz publicējot propagandas karikatūra "Baigais gads" ("Baigais Gads"), kā norādīts virsrakstā, autori bija tikai izpildītāji. "Šis literatūru kalpoja kā holokausts, un vienlaicīgi palīdzētu viņa attaisnojums," - teica Dribin.

    Detaļas: http://www.regnum.ru/news/1385525.html # ixzz1PGiMDrt8
    Jebkura materiāla izmantošana ir atļauta tikai tad, ja atsauci uz REGNUM
    Tomēr Goebbels un viņa ministrija bija pilnībā apmierināti ar mērogu antisemītisko propagandu okupētajā teritorijā padomju Baltijas republikās. No Berlīnes ieradās direktīvu, lai vietējiem ebrejiem kā piekritējus no galvenajiem amerikāņu un britu plutokrātija. Atbildot uz šīs norādes, vietējā presē bija simtiem publikācijas par tēmu, ka ebreji Latvija izplatītu idejas liberālisma, demokrātiju un toleranci. Turklāt vietējā nodaļa Reich propagandas ministrija tika uzdots pārskatīt vēsturi Latvija kā nacionālu valsti ar perspektīvu, 1920 viss savās rokās sagrāba ebreji: valdošo ekonomikā kopš neatkarības viņi ir ieguvuši lielāku peļņu nekā iepriekšējā 200 gadus uz dzīvi šajās zemēs. Tādā veidā viena Teodors Zeltiņš rakstīja latviešu presē, ka valsts vadītāju - un Ulmanis Munters - Latvija pārvērtās piedēklis angloamerikāņu politikai. Stāstīja par to, Dribin uzsvēra, ka anti-Americanism, ir plaši izplatīta Latvija šodien, un tas ir liels un bīstams kļūda: ". Vēsture liecina, ka tikai apņemšanās Rietumu demokrātijas garantija neatkarību Latvija"

    Detaļas: http://www.regnum.ru/news/1385525.html # ixzz1PGidO9sP
    Jebkura materiāla izmantošana ir atļauta tikai tad, ja atsauci uz REGNUM
    Savukārt profesors vēstures un Latvija Universitātes, kas ir viens no galvenajiem autoriem par grāmatu "vēsture Latvija. XX gadsimtā", viena no savākšanas autoru (tas ir autors rakstā "Ebreji Komunistiskajā partijā Latvija laikā autoritāro režīmu Kārļa Ulmaņa" un "Okupācijas Latvija 17.jūnijā 1940 un ebreji), Ivars Stranga atzīmēja, ka sauc darbs nav tikai grāmatu par ebrejiem, bet par liktenīgo notikumiem Latvija grāmatā, tāpēc Krievijas izdevums tika papildināts ar materiālu, kas netiks atvērt plašai lasītājs, bet varētu interesēt tiem, kas nav pazīstami ar Latvijas vēsturi. Kā piemēru viņš minēja fragmentu telegrammu, ko padomju pastāvīgās pārstāvniecības Rīgā nosūtīja Staļina un Berijas gada vasarā 1940 "demonstranti tika pavadīts uz mūsu tvertnēs." "Tas nav gudrs?" - Pasmaidīja profesors.

    Detaļas: http://www.regnum.ru/news/1385525.html # ixzz1PGivv9eG
    Jebkura materiāla izmantošana ir atļauta tikai tad, ja atsauci uz REGNUM
    Pēc viņa teiktā, laikā šā pētījuma mērķis bija kliedēt tēlu Latvija "ebreju KGB virsnieks:" Neviens no pārsvars ebreju vidū boļševiku. 10%, ne vairāk kā 12% nodarbināto VDK jo Latvija bija ebreji " Vēl viens "briesmīgi patiesības, bet tomēr taisnība," saskaņā ar Stranga ir tajā apstāklī, ka padomju tanki, 1940.gada jūnijā tika izpildīts ("ak vai!"), Visas pārstāvēti latviešu tautai (arī poļiem! "). Īpaši attiecībā uz ebrejiem, to "atbilst padomju tanki uzstāja faktoru rudenī Parīzē gada 14. "Baidoties no Hitlera sajūta bija raksturīga ebrejiem, dzemdēja savu viedokli, ka Staļins bija mazākā ļaunuma", - teica vēsturnieks. "Nav šaubu, Staļins bija mazākā ļaunuma Evil, bet mazāks." - Pievieno Stranga. Viņa kolēģis, Artūrs Zhvinklis, lai atklātu uzņēmējdarbību, pēc viņa domām, Krievijā, mītu par Latvija kā ethnocratic valsts, kurā minoritātes iespējams vilka nožēlojamu eksistenci. "Bet kas Latvija ebreji bija savas puses un mēs jau sen zināms tas, bet Krievijā - nav," - viņš uzsvēra izglītības vērtību savu darbu. Tajā pašā laikā, it kā atvainojoties par dalības ebreju atbrīvošanas karā pret nacistisko Vāciju, Zhvinklis atzīmēja, ka Sarkanā armija, "Ebreji varētu ar ieroču, lai aizstāvētos (un ne tikai sevi), nevis pret ebrejiem vainas, ka Staļins bija sabiedrotais" . Garantijas, ka vēl joprojām lojalitātes ebrejiem Latvija un Demokrātiskās Republikas kopumā ir piepildīts ar to (kas parasti ir vāja) eseju "Ebreji laikā parlamentārās valdības Latvija (1928-1934)." Visu vārdā savākšanas, ko Irene Schneider, kas rakstīja par savu rakstu autori vēsture "ebreji Latvija un padomju režīmu (1944-1953)." Ir, ir un būs mīts. Mēs runājam tikai par izmaiņām. Gaišu nākotni nebūs - tas ir utopija. Avīzes meloja, meloja un atradīsies. Let's nav runāt par patiesību - visi ir viņu pašu. Bet savu darbu katrs no mums izturas taisnīgi, un tāpēc kolekcija "Par Latvija ebrejiem un padomju varu" - ir godīgi grāmatas, tas ir godīgs darbs, "- teica Schneider piedāvājumi REGNUM lasīt saīsinātu tulkojumu pārskatīšana latviešu vēsturnieks Kaspars Zellisa pirmais latviešu valodā. ebreji Latvija un padomju režīma 1928-1953 ", publicēts zinātnisku publikāciju:

    Detaļas: http://www.regnum.ru/news/1385525.html # ixzz1PGjBBvgL
    Jebkura materiāla izmantošana ir atļauta tikai tad, ja atsauci uz REGNUM
    "Ebreji Latvija un padomju režīma 1928-1953 Zinātniskā pētniecība., Zinātniskā redaktore LA Dribin. Rīga, Filozofijas un socioloģijas institūta, Universitātes Latvija, 2009. 308 lapas (Etniskā piederība, 1 (2) 2010)

    Raksti no septiņiem autoru veltīta ebrejiem Latvija un pagriezieniem un izmaiņām attiecībās ar Staļina režīmu padomju laikā. Hronoloģija kolekcijas - laika 1928-1953 - gadu vēsturē sauc par "laika staļinisma." Arī latviešu jaunākās ziņas šā perioda, kas saistīti ar vēlēšanām 3. Seims, kur vietējie komunisti pirmā piedalījās vēlēšanās, palielinot to ticamību. Autori ir izdevies atrast hronoloģiski apkopots pagrieziena punktu vēsturē PSRS un Latvija.

    Leo Dribin, rakstnieks un zinātniskais redaktors savākšanas, ieviešanai iezīmē vietas tēmas historiogrāfija Latvija, nepieciešamību pētījumā. Divi faktori vedina domāt nepieciešams veikt pētījumus: pētījumu tēmu trūkums un "ebreju boļševiku" koncepciju, kas izveidota ar nacistiem un tās vietu atmiņā mūsu sabiedrības (lpp 8, 15). Trūkst pētījumu avotiem, kas atrodas ebreju un padomju varas Latvija bija, pamatojoties uz šo premisu. Historiogrāfija, faktiski, atklāt tikai daži fragmenti problemātisko grupu. Vēsturnieki Latvija pēdējo gadu laikā uzmanība tika pievērsta galvenokārt holokaustu, aizmirstot par citiem jautājumiem, savākšana aizpilda plaisu historiogrāfijā nodarbojas ar jautājumu par Latvija.

    Detaļas: http://www.regnum.ru/news/1385525.html # ixzz1PGjTswJz
    Jebkura materiāla izmantošana ir atļauta tikai tad, ja atsauci uz REGNUM
    Īpaši sociālajā apziņā Latvija noteikti ir ir ievērojams stereotips par ebrejiem kā piekto kolonnu 1940. Koncepciju vai "Ebreju boļševiku" mīts sākās Vācijā, viņš uzsāka Krievijas pilsoņu kara laikā, reakcijas Baltās Guards. Vēlāk emigrantiem lai tas Vācijā un citās Eiropas valstīs (Kellogg, 2005).

    Pētniecības kolekcijas daļa, ko uzsāka Arthur Zhvinklisom rakstā "Ebreji laikā parlamentāra republika, kas Latvija ir 1928-1934." Autors apraksta politisko izvēli un attieksmi pret ebrejiem demokrātiskās laikā Latvija. un secina, ka lielākā daļa ebreju neatbalsta komunisti, un, kā komunistiskā partija, kas Latvija nav ļoti populārs, tās varētu nebūt daudz ietekmēt. Jūs varat iebilst pret to, ka viens no lielākajiem Krievijas avīze "Today" tika nosaukts autors iespaidīgu iemuti no ebreju sabiedrības viedokļa. " Vai tas, ka laikraksts ir sen pieder un rediģēja etnisko ebrejiem, viņas "iespaidīgi iemuti no ebreju sabiedrības viedokļa"? Vai nevajadzētu iekļaut šīs paziņojumus Rigaesche Rundchau arī ebreju sociālās un ekonomiskās elites vēlamās Vācijas vidi?

    Detaļas: http://www.regnum.ru/news/1385525.html # ixzz1PGjhDckj
    Jebkura materiāla izmantošana ir atļauta tikai tad, ja atsauci uz REGNUM
    Profesors Aivars Stranga savā rakstā aprakstīts nākamajā hronoloģisko periodu - no autoritārā režīma Ulmaņa gadiem (1934-1940). Viņš uzsver, ka LPC neietekmē būtiski iekšējā politika Latvija un nevar runāt par daudz ebreju LKP pat reģionos ar lielu skaitu ebreju (Stranga, lpp 64-65). Otrajā rakstā Stranga "Okupācijas 1940/06/17 Latvija un ebreji" varētu būt galvenais punkts krājumā. Šis raksts parāda, kā negodīgu bija nacistu propagandas, kad viņi paziņoja, ka "tad, kad boļševiki iebruka Latvija, 1940/06/17, pūļus ebreju sveicināja viņus ar rozēm, pat kissing, un pauda laipni citos veidos (Albatross (A. Kroders), 1941). Analizējot atzinīgi armijas okupācijas Rīgā un citur Latvija, Stranga secina, ka laipni "tika brutālā instinktiem, nevis skaidru ideoloģiju vai vienošanos" un ka "ebreji nedominē pūlī uzmundrinoša" (Stranga, 106 lpp.)

    Tajā pašā laikā šis pants attiecas uz jautājumu, kas joprojām nav pienācīgi izpētījusi - attiecība iedzīvotājiem padomju okupācijas, jo pētījumi līdz šim tika konstatētas tikai attiecības Latvijas politiskā elite un padomju valdība. Tātad izstrādājums ir svarīga, lai izprastu ne tikai vēsturi Ebreju Latvija, bet Latvija vēsturē kopumā.

    Pants Daina Blair par lomu ebreju pirmajā gadā padomju okupācijas (1940-1941) turpina izmeklēt nacistu mītu par "ebreju" Padomju varas Latvija. Autore analizē ebreju faktors komunistiskā partija, Komjaunatnes, administrācijas un tiesu, bankas, izpildu komiteju, prese, utt Analīze ir balstīta uz daudziem avotiem, un atklājas, ka ebreju īpatsvars vadošos amatos bija apgriezti proporcionāls tam, cik daudz šajā jomā ir uzskatāms par padomju režīma, kas pierāda, ka īstenoto politiku, kas neļāva jūdiem ieņem svarīgu vietu (Blair, 146 lpp) iestādēm, .

    Detaļas: http://www.regnum.ru/news/1385525.html # ixzz1PGjw6u2G
    Jebkura materiāla izmantošana ir atļauta tikai tad, ja atsauci uz REGNUM
    Ēriks Žagars ir veikusi pētījumu par līdzdalību ebreju padomju militāro spēku un represīvo organizācijām. Šis pētījums, pūta mīts, ko rada nacistu propagandas, ka "visi Latvija varas bija no VDK, bruņotu apsardzes ebreju un citu trash rokās, faktiski galvenā bendes un pytalschiki bija ebreji" (Pastors zhidizma Jelgavā, 1941). Analizējot ebreju lomu armijā, VDK, policijas un strādājošo aizsargs, autors uzsver to, ka nav ebreju kundzību vadošajām organizācijām Padomju Latvija, kas 1940-1941 gg un piebilst, ka ebreju kopiena, kā arī citu etnisko grupu Latvija, tika smagi skārusi sankcijas un izraidīšanas, pat ja ebreji bija pārstāvētas soda orgāni (Žagars, lpp 174).

    Joseph Shteyman raksts ir veltīts likteni ebreju PSRS un Sarkanās armijas laikā 2 nd Pasaules kara. Šis raksts ir balstīts uz dokumentiem publicēts iepriekš, un tajā nav ieguldījumu pētījumu par šo tēmu. Autors ziņo, ka, kad Vācija uzbruka PSRS 1941, ebreji tika cerot, ka Sarkanā armija "save" ebreju (Shteyman, 16 lpp.) Faktiski, no ebreju iznīcināšanas sākās tikai ar operācijā Barbarossa un par iznīcināšanu ebreju informācijas, piemēram, Lietuvā, Latvija nevarētu sasniegt, jo vācieši pavirzījusies uz priekšu ļoti ātri, un ebreju bēgļi, kas aizbēguši no Lietuvas uz Latvija, nevarēja zināt, par to . Manuprāt, doma, ka ebreji mēģināja bēgt uz PSRS, lai novērstu to bojāeju, nepareizi. Pirms padomju okupācijas Sabiedrības Latvija bija labi informēti par Vācijas rasu anti-ebreju politiku, tā ka profesors un vēsturnieks Aleksandrs dzemdībām paskaidrojumu "Mēs bēga, lai izvairītos no pazemošanu", var būt precīza.

    Detaļas: http://www.regnum.ru/news/1385525.html # ixzz1PGkJ5Xbs
    Jebkura materiāla izmantošana ir atļauta tikai tad, ja atsauci uz REGNUM
    Autora apgalvojums, ka ne vairāk kā 16,000 ebreju bēgļi nonāca prasa sīkāk izpētīt. Tā kā darbs ir galvenokārt balstīta uz atmiņām, viņa būtu uzvarējis, ja autors ir izmantojis atbilstošas ​​metodes, lai kritiski novērtētu atmiņas, un ja viņš ir pārskatījušas sociālās atmiņas par ebrejiem Latvija Padomju Savienībā vai Sarkanā armija laikā 2 nd Pasaules kara, tā vietā, lai galvenokārt koncentrējoties uz intervējamie biogrāfijas un personu apraksti, kas viņi bija pirms kara un pēc kara.
    Rambler-ziņas

        Komisijas EGE nomira ceļā uz eksāmenu
        Bijušais policijas darbinieks saņēma mūža ieslodzījums
        Maskavā, mikroautobusu nokrita tilta

    Pētījums Irene Schneider veltīta ebrejiem Latvija 1944-1955. Autors atklāj pēckara periodā saskaņā ar noteikumu par Staļina un pārbauda vietu ebrejiem. Šis raksts ir saukt par vienu no svarīgākajiem grāmatā (kopā ar izstrādājumiem Stranga un Blair), jo tas atklāj ne tikai kompleksa ebreju attiecības un padomju režīma minētā laika posmā, bet arī sniedz informāciju par atgriešanos mājās Latvijas ebrejiem, kas bēga 1941 pilsēta, imigrācijas Padomju ebreju, ebreju, kas piedalījās pēckara sabiedriskajā un politiskajā dzīvē, mēģinot izceļot un represijas pret viņiem. Autors uzsver, ka ebreju kopiena Latvija netika atjaunota pēc 2 nd Pasaules kara, un viedokļi par padomju varas ievērojami atšķirties atkarībā no tā, vai tie ir izteikti ar ebreju Latvija, vai tiem, kas nāca no PSRS. Jautājums "kādi bija attiecības ebrejiem, kuri nāca no Latvija un Padomju Savienība?" notiek, lasot darbu Schneider. Tas varētu būt labs materiāls atsevišķu pētījumu: Es ceru, ka tas notiks nākotnē. Kolekcija ir liels solis uz priekšu ne tikai par vēsturi Ebreju Latvija un Latvijas vēsturi. Autori, kas nodarbojas ar ļoti svarīgu tēmu - izpaušana, ka sadarbības ebreju ar Padomju pakāpe tik maz vai pat mazāk, nekā latviešu vai krievu sadarbības Latvija ar Staļina režīmu. Koncepcija pētījums tika veikts, un pārāk aktīvu sadarbību ebreju ar komunistiem mītu uzspridzināja.

    Mēs gaidām, lai loģisks turpinājums šo darbu -. Pētījumu vai darbu kolekcija par ebrejiem Latvija un padomju režīmu pēc Staļina nāves un pirms PSRS sabrukuma "

    Detaļas: http://www.regnum.ru/news/1385525.html # ixzz1PGkiORap
    Jebkura materiāla izmantošana ir atļauta tikai tad, ja atsauci uz REGNUM
  • Kādas tavuprāt ir Nacionālas valsts iezīmes?
    Pirmkārt jau valoda
    Tad valstiskums un kultūra

    Ir vēl daudz nacionālas valsts kritēriji, bet Google tev uz peles kreisā pleca
    http://www.google.lv/search?rlz=1C1GGLS_ruLV313LV314&sourceid=chrome&ie=UTF-8&q=Nacionālas+valsts+iezīmes

    raikina31
    Karogs ir tikai valstiskuma atribūts - regālija
    kurzeme, latgale, vidzeme, zemgale raksta ar lielo burtu - Kurzeme, Latgale, Vidzeme,  Zemgale, Sēlija utt.
  • Ko jūs domājiet par mūsu nacionālistiem?
    Tev to nesaprast, bet ir vēl palikuši cilvēki, kuriem ir svarīga sava vēsture un kuri ir ieinteresēti Latvijas kultūras saglabāšanā. ;) Un tas nav nekas slikts, šie cilvēki ir tikai paslavējami par savu uzņēmību.  
  • Kas,tavuprāt,ir Latvijas nacionālā bagātība?
    dziesmas...
  • Kapēc vispār bija jābūvē tā nacionālā bibliotēka?
    Lai atmazgātu naudu..
  • Kāpēc Pie mūms Latvijā ir tik daudz nacionālistu?
    ļoti subjektīvs jautājums. Domāju, ka nacionālistu un nacionālisma izpausmju, salīdzinot ar citām valstīm, piemēram Austurmu valstis, Krieviju, Angliju, Vāciju utt ir ĻOTI MAZ!!! ņemot vērā mentalitāti, latvieši kā tādi, ir ĻOTI mierīga tauta. Un ļauj sprēgāt un ļarkšēt , kam vien nav slinkums.  Tur, kur ir RIKTĪGS NACIONALISMS, visādi --- tur mutes ciet un piemīlīgi smaida.
    Nepiekrītu Tavam jautājuma papildinājumam. Nezinu, ar kuru indivīdu tev ir bijusi darīšana, bet uzskatu, ka par vienu nevar spriest par visiem citiem. ,,Pasaules nabas" var atrast jebkurā vietā un jebkurā nācijā!  
    Ja runājam par , piemēram, krieviem... o jā - padsmitgadīgu sakoļītu tirliņu , kas brēkā par kaut kādi ,,uščemļeņija", papilnam.   Vnk negrib ne strādāt, ne mācīties. Bet savu iekšējo tukšumu taču ar kaut ko jāpiepilda. Nu tad ,,Lielie onkuļi", kam par to nāk naudiņa, smuki apstrādā šīs jaunās, nedarūgušās, smadzenītes un šovs gatavs!   Man papilnam draugu krievu , gan citu tautību pārstāvji tepat Latvijā, kas strādā, atpūšas, būvē mājas, audzina bērnus un viss super! ACĪMREDZOT PROBĻEMA KAUT KUR CITUR.....  
  • Kur Rīgā atrodas Latvijas Nacionālā bibliotēkā?
    baigi tev vajag tās grāmatas. Pietiks ar netu


Reģistrācija Aizmirsu paroli

Рейтинг@Mail.ru Top.LV PULS.LV Professional rating system