Labākā atbilde

    1.  2 0

    Odium77 7 (43716)3413 9 g  

    Strauja bremzēšana pastiprināti iedarbojas uz degvielas patēriņu. Labāk jau ir lēnām un laicīgi, pie kam tādā gadījumā var arī pabremzēt ar motoru utt.

Atbildes

    1.  2 0

    evil-devil (35) 6 (8935)2413 9 g  

    Kā jau teica: ja vajag lēni bremzēt, to var izdarīt ar motoru, pie tam jaatceras, ka braucot ilglaicīgi lejā no kalna un visu laiku bremzējot ar bremzēm tās var pārkarst un vairs nedarboties (jo karstāks metāls, jo mazāks berzes koeficients). Toties bremzējot strauji un agresīvi bremzes dils ātrāk bet bremžu temperatūra būs tikpat liela kā bremzējot lēnām, jo apstādinot vai palēlinot auto gaitu, auto tiek atņemta inerce/potenciālā enerģija un kaut kur jau tai enerģijai ir jāpaliek. Protams, ka šī enerģijā pārtop karstumā ar berzes (starp bremžu diskiem un bremžu uzlikām) palīdzību. Tātad, ja māšīnas ātrums tiek samazīnāts par 10km/h tad šī enerģija pāriet karstumā, neatkarīgi no tā vai tu bremzē lēnām, vai strauji. Protams jāņem vērā vēl daudzi faktori, kā piemēram: ātrāk braucot bremžu diski tiek labāk dzesēti ar gaisa plūsmas palīdzību., ilgi bremzējot metālam ir vairāk laika lai novadītu karstumu un samazinātu karstumu vienā konkrētā vietā., slapjā laikā ir bīstami ar karstiem bremžu diskiem strauji iebraukt lielā peļķē, jo diski no straujās temperatūras maiņas var saplaisāt un pārtraukt darboties., utt.

    1.  2 0

    predator1989 7 (22475)41146 9 g  

    nu ko lai saka, bremzes nevar nodilt vienā dienā ja, ka tā strauji bremzētu visu laiku.
    tās dilst pakāpeniski kā arī līdz ar to veido sasilšanu.
    tu tā lēnām bremzē ja, tev kalotkas rīvējās pret disku, disks silt un dilst.
    jo biežāk šitā bremzējās kā teikt, jo ātrāk veidojas šis nodilums gan kalotkām gan arī diskam.

Līdzīgie jautājumi


Reģistrācija Aizmirsu paroli

Рейтинг@Mail.ru Top.LV PULS.LV Professional rating system