10 g daudz jālasa, bet kas gribēs izlasīs...
http://dra.lv/boDEC
Vai ja negrib pa linkiem vazāties:
15:31:53 Lūdzu uzgaidiet, Jums pievienosies operators..
15:32:02 Operators Anna pieslēdzās pie sarunas
15:32:04 Anna: Sveiki :)
15:32:11 Edgars: Sveiki.
15:32:16 Edgars: Man jautājums
15:32:29 Edgars: Kas tas par brīvdabas lādētāju?
15:32:43 Anna: Tā ir dāvana :)
15:32:58 Edgars: Nu to es sapratu, kas tas par lādētāju?
15:33:24 Edgars: Kur es varu atrast kā viņš izskatās un kāda viņam ir specifikācija?
15:33:31 Anna: Viņš tiek uzlādēts un tad jūrmalā varat uzlādēt savu telefonu :)
15:34:01 Edgars: Tātad tas ir uz baterijām, nevis uz sauli?
15:34:09 Anna: Jā
15:34:25 Edgars: Kāda viņam ir mAh capacitāte?
15:34:40 Anna: Nav man pieejami tehniskie parametri :)
15:34:50 Edgars: Kur tos var atrast?
15:35:06 Anna: Nezināšu gan pateikt, bet varu noskaidrot :)
15:35:59 Edgars: Labi, nākamais jautājums. ar ko bite 2 (4.27eur) atšķiras no bite 5.55ls?
15:36:41 Anna: 5.55 tarifs vairs nav piedāvājumā :)
15:36:59 Edgars: Nu to es sapratu, bet ja man tāds ir šobrīd?
15:38:20 Anna: 4.27 nav klāt internets, bet, ja lieto vairāk par 700 MB, tad noteikti ir izdevīgāks :)
15:38:56 Edgars: Tas ir kā? Bez interneta, bet ja lieto tad ir?
15:39:17 Anna: Tieši tā
15:39:22 Anna: internets ir par papildus maksu :)
15:39:33 Edgars: Cik daudz par cik mb?
15:39:57 Anna: http://www.bite.lv/lv/private/services/tariff-plans#tab_0
15:40:03 Anna: te būs datu soļi norādīti :)
15:41:24 Edgars: Skaidrs. Vai ir iespējams uzzināt tā lādētāja modeļa nr?
15:41:49 Anna: Tūliņ :)
15:43:07 Anna: 2600mAh
15:43:38 Edgars: Modelis kāds?
15:44:44 Anna: Viņam nav modeļa, tas ir īpašais pasūtījums tieši Bitei :)
15:45:59 Edgars: Sākās, bet ražotājs viņam ir virsū uzrakstījis kaut kādu sērijas nr, vai modeli, savādāk ražotājs nevarētu atšķirt par ko iet runa ja kāds kaut ko prasa par attiecīgo lietu.
15:46:45 Anna: uz kastītes nekas nav norādīts :)
15:47:09 Edgars: Uz pašas iekārtas jābūt.
15:47:25 Anna: Nav gan
15:47:46 Edgars: Vai iekārtai ir kādi noņemami vāciņi?
15:47:50 Edgars: Parsti zem tiem
.
15:47:55 Anna: Nav gan
15:47:55 Edgars: rakstīts.
15:48:09 Anna: Nav mūsu lādētājiem nekas tāds :)
15:48:28 Edgars: Kāds ražotājs vismaz ir norādīts?
15:48:59 Anna: Kā jau minēju - nav nekas tāds norādīts tur.
15:49:19 Anna: Virsū ir Bites logo :)
15:49:22 Edgars: Vai ir internetā kur bildi redzēt?
15:49:31 Anna: Nē, nav pieejami attēli :)
15:49:52 Edgars: Arī bites mājas lapā nav?
15:50:01 Anna: nē
15:50:47 Edgars: Tad sanāk, ka tā jūsu dāvana ir kaķis maisā,
15:50:59 Edgars: ja nekur nevar apskatīt.
15:51:14 Anna: Tas ir Jūsu viedoklis :)) tā ir dāvana, tāpēc arī nav nekur publiskota :)
15:51:49 Edgars: Vai bites filiālē to ir iespējams apskatīt?
15:52:20 Anna: Es jau Jums paskaidroju, ka nav nekur pieejams :) Ja saņemat viņu dāvanā, tad redzat :)
15:54:31 Edgars: Ja cilvēks vēlas pāriet pie jums tikai dēļ šīs dāvanas, bet izrādās, ka dāvana neattaisno cilvēka cerības un viņš ir pārgājis pie jums veltīgi? Vai patērētājam nav tiesības zināt uz ko viņš parakstās?
15:55:55 Anna: vēlreiz saku - tā ir dāvana :)
15:56:05 Anna: Ja klients paŗnāk tikai dēļ dāvanas - tas nav smuki :)
15:56:51 Edgars: Tas nav smuki kam? Jūs iegūstiet klientu, klients iegūst dāvanu, kam tas nav smuki?
15:57:05 Edgars: Vai tad dāvanas nav domatas lai pievilinātu klientus?
15:57:27 Anna: Mūsu gadījumā - nē :) Tas nav , lai pievilinātu :)
15:57:38 Anna: Mēs dāvanās sūtām arī tēju, veselības grozus :)
15:58:21 Anna: tas, ka šoreiz iet lādētāji dāvanās - nav nekas diži īpašs :) Tie ir veidoti pēc mūsu pasūtījuma un man nav pieejama nekāda sīkāka informācija par tiem :)
15:59:07 Edgars: Nu, nu nestāsti. Nav lai pievilinātu, tad kapēc tad? Lai iepriecinātu esošos? Un kas par tējām? Pirmo reizi dzirdu, nekad neesmu saņēmis.
16:00:55 Anna: ne vienmēr viss ir pievilināšanai :)
16:01:26 Edgars: Kam tad? Es nespēju iedomāties nevienu loģisku izskaidrojumu...
16:01:49 Anna: Dāvana - dāvanas dāvina, lai iepriecinātu cilvēku :)
16:01:57 Anna: tāds arī ir mūsu mērķis - iepriecināt :)
16:02:31 Edgars: Tad kapēc dāvana tiek tikai tiem kas pāriet pie jums ar savu nr? Un nevis esošajiem klientiem?
16:02:47 Anna: esošie klienti arī mēdz saņemt dāvanas :)
16:02:56 Edgars: Nevienu neesmu redzējis.
16:03:11 Edgars: Nekad neesmu dzirdējis, ka kāds saņemtu.
16:03:15 Anna: aplikācijas - bez maksas lietot :)
16:03:24 Anna: Visi klienti saņem dāvanas :)
16:03:45 Anna: Kurš operators vēl dāvinātu saviem klientiem bez maksas izmantot aplikācijas? Internet bankas, transporta aplikācijas?
16:04:00 Anna: Tā arī ir dāvana :)
16:04:01 Edgars: Kādos gadījumos un pēc kādiem kritērijiem tiek izvēlēts kurš esošais klients saņem dāvanu?
16:04:27 Anna: šobrīd šos lādētājus saņem tikai tie, kuri piesakās Bite.lv mājas lapā, vai arī esošie klienti, kuri pieslēdz jaunu numuru mājas lapā :)
16:04:47 Anna: Nav konkrētu kritēriju :)
16:05:24 Edgars: Nu labi, ja es pārslēdzu no sava vacā 5.55ls uz jauno 4.27eur tad es arī saņemu dāvanu?
16:05:56 Anna: Tā ir vienkārša tarifu plāna maiņa :)
16:06:01 Edgars: Un?
16:06:21 Edgars: Ar ko es esmu sliktāks?
16:06:34 Anna: Es, protams, atvainojos, bet vai Jūs mēģināt panākt to, lai tagad sūtām Jums lādētāju? :)
16:07:00 Edgars: Nu tas nebūtu slikti, bet ne tas ir galvenais.
16:07:35 Anna: Es jau vairākkārt paskaidroju - kādos brīžos ir iespēja saņemt lādētāju :) Citu variantu nav :)
16:09:31 Edgars: Labi, tad piemēram lai saņemtu lādētāju, es tagad varu aiziet, piemēram pie Tele2, pāriet pie viņiem ar savu nr, tad atnākt pie jums pārnākt atpakaļ ar savu nr., nr tad man būs 4.27eur, tas pats nr., un lādētājs. Vai tad tas nebūtu tas pats kas tarifa maiņa, bet tikai es saņemtu lādētāju plusā?
16:10:06 Anna: Ja dēļ šī lādētāja vēlaties tādas darbības veikt - tas ir Jūsu ziņā :))
16:11:56 Edgars: Nu bet neiet jau runa par to, ko esmu gatavs darīt lādētāja dēļ, bet gan par to, kapēc jūsu kompānijai ir tāda dīvaina politika? Lādētāju pie tarifu maiņas nedod, bet izdarot šādas manipulācijas lādētāju tāpat var iegūt... Kur ir loģika?
16:12:22 Anna: Lādētāju var iegūt:
16:12:46 Anna: 1. Cilvēks, kurš pārnāk no cita operatora , izmantojot tiešās piegādes pakalpojumus un piesakoties mājas lapā
16:13:08 Anna: 2. Esošs klients pieslēdz jaunu telefona numur, piesakoties mājas lapā, izmantojot tiešo piegādi.
16:13:12 Anna: Citu variantu nav.
16:13:32 Anna: tā nu tas ir pašlaik, turklāt, nav zināms, cik ilgi šīs dāvanas tiks sūtītas klientiem.
16:14:34 Edgars: Tad kas ir tas jaunais telefona nr? Es paņemu vēl vienu nr? Vai kā? Saņemu lādētāju, un tad es vienkārši atsakos no iepriekšējā nr, tas pats vien sanāk?
16:16:40 Anna: jĀ
16:16:51 Anna: Jā
16:16:58 Anna: bet no iepriekšējā nr. nav jāatsakās.
16:17:14 Edgars: Kapēc nav? Kam man divi nr?
16:17:29 Anna: Pieslēdzat un pēc tam varat atslēgt, ja vēlaties
16:17:46 Anna: principā - varat atstāt vienu no diviem, ja abi nav nepieciešami
16:19:18 Edgars: Nu tas arī ir risinājums, pieslēdzu, saņemu lādētāju, un tad atslēdzu. Bet kā ir ar to pieslēgšanu, tur kaut kas jāmaksā vai kā? Par atslēgšanu? Un par pirmo mēnesi man būs tāpat jāsamaksā par abiem nr?
16:19:47 Anna: Abonēšanas maksa būs jāsamaksā, protams
16:20:02 Anna: tā dalīsies proporcionāli no pieslēgšanas dienas - līdz mēneša beigām
16:20:39 Edgars: Nu tad es aizeju mēneša pēdējā dienā, un man būs jāsamaksā tikai par vienu dienu?
16:21:03 Anna: Salonā tas nav pieejams, kā jau teicu - ar tiešo piegādi tikai, piesakoties mājas lapā.
16:21:27 Edgars: Kas ir tiešā piegāde? Uz mājām?
16:21:34 Anna: Jā
16:22:04 Edgars: Kapēc tā? Ja man negribas gaidīt? Un ir ātrāk aiziet līdz veikalam?
16:22:29 Anna: Edgar, es Jums vairākas reizes esmu paskaidrojusi, kādos gadījumos ir iespējams saņemt šo lādētāju.
16:22:42 Anna: Tā tas vienkārši ir :) salonos nav pieejams šis piedāvājums :)
16:23:13 Edgars: Kā ir ar personas privāto datu izpaušanu?
16:23:29 Anna: Kādā ziņā?
16:25:42 Edgars: Nu piemēram dzīvoju kopā ar vecākiem, neviens no viņiem nezin, ka man ir arī bites pieslēgums, ja jūs man tagad atsūtīsiet vēstuli ar bites logo virsū, viņi sapratīs, ka man ir bite. Bet es nevēlos, ka viņi zin ko es daru ar savu privāto dzīvi. Tādējādi sanāk, ka jūs izpaužat viņiem, daļu no manas privātās dzīves, to es negribu.
16:29:32 Anna: Tad neko, paliekat bez lādētāja, jo uz pašas ierīces arī ir virsū Bites logo :)
16:29:46 Anna: ja saņemsiet šo dāvanu, tad tā pat viņi pamanīs :)
16:30:23 Edgars: Nu logo no iekārtas es varu arī nokasīt, vai ar kautko aizlīmēt, tas nav attaisnojums lai man nesūtītu lādētāju.
16:30:52 Anna: Edgar, es tiešām Jums visu jau paskaidroju :) Citu variantu nav :)
16:32:24 Edgars: Kā nav? Vienmēr ir... Piemēram, jūs varat nosūtīt ierakstītu vēstuli, tad man pastkastē būs uzaicinājums ierasties uz pastu pakaļ īstajai vēstulei, un īsto vēstuli varēšu saņemt tikai es, un neviens cits.
16:32:54 Anna: Nenotiek mums tā :)
16:33:13 Anna: Šo dāvanu ir iespējams saņemt tikai augstākredzamajos divos veidos.
16:34:23 Edgars: Tad sanāk, ka jūsu kompānija liek izvēlēties starp diviem variantiem: 1. atteikties no dāvanas., vai 2. saņemt dāvanu, bet par to uzzin trešās personas. ?
16:35:16 Anna: Jūsu privātā dzīve - tā ir Jūsu lieta :)
16:35:49 Edgars: Tad kapēc jūs to tik ļoti gribat izpaust trešajām personām?
16:36:45 Edgars: Ar tādu attieksmi var pazaudēt daudz klientus...
16:36:47 Anna: par kādām trešajām personām ir runa?
16:36:51 Anna: Ģimenes locekļi?
16:37:05 Edgars: Jā, kaut vai...
16:37:23 Anna: ģimene - tā ir Jūsu lieta, par kuru mums nav atbildības :)
16:38:27 Edgars: Tieši tapēc jūs nedrīkstat izpaust manus datus personām kas nav jūsu darīšana...
16:38:42 Edgars: Vai atbildība.
16:38:52 Anna: Mēs jau neizpaužam :)
16:39:09 Edgars: Nosūtot vēstuli ar bites logo izpaužat gan.
16:39:44 Anna: Tad neko darīt :)
16:39:49 Anna: nevaram nekādi palīdzēt :)
16:41:13 Edgars: Kā to saprast neko darīt? Jums ir jārespektē klienta vēlmes, ja tās ir likumīgas un nav pretrunā ar patērētāja tiesībām.
16:42:55 Anna: Dāvanu var saņemt tikai tā, kā jau augstāk rakstīju :)
16:44:52 Edgars: Ja es piesakos jaunam nr., jums ir pienākums man nosūtīt vēstuli, bet jums ir arī jāievēro likums kas aizliedz personas datu izpaušanu trešajām personām, tad sanāk, ka jūs nonākat pretrunā ar likumu. Acīmredzot jūsu kompānijai nav viss līdz galam izdomāts.
16:46:58 Anna: Edgar, Jums ir iespēja uzrakstīt šos jautājumus uz info@bite.lv , un Jums tiks atsūtīta atbilde e-pastā :)
16:48:28 Edgars: Pēc cik ilga laika es varu gaidīt atbildi? Man nepatīk ilgi gaidīt, es labprātāk dodu priekšroku šāda tipa sarunai. Kur cilvēks atbild pāris sekunžu laikā.
16:49:13 Anna: atbildes tiek sniegtas 10 dienu laikā, parasti gan tas ir ātrāk :)
16:50:35 Edgars: Nu lūk, es uzrakstu jautājumu, man atbild 10 dienu laikā, tad es uzdodu papildus jautājumu, vai vēlos lai precizē kādu no atbildēm un man atkal jāgaida līdz 10 dienām? Tā jau var mēnešiem vilcināties...
16:50:55 Anna: Protams, bet pašlaik es Jums visu esmu jau paskaidrojusi :)
16:52:34 Edgars: Un kur ir garantija, ka aiz info@bite.lv nesēdēs tāds pats cilvēks kā jūs? Varbūt labāk es varu piezvanīt kaut kur, kur ir kāds zinošāks cilvēks?
16:53:41 Edgars: Jo kā jau jūs teicāt ladētāji ir ierobežotā skaitā un pārāk ilgas vilcināšanās dēļ var arī nokavēt.
16:59:58 Anna: Es Jums pastāstīju visas iespējas :)
17:00:03 Anna: Neko jaunu nevarēšu pateikt :)
17:00:46 Anna: Varat piezvanīt uz 1601 - varbūt konsultanti kaut ko jaunu pastāstīs :)
17:01:16 Edgars: Skaidrs, tad paldies par to pašu "neko" un visu labu.
17:01:26 Anna: Visu labu :)