Atbildes

  • predator1989 7 (23161) 1 mēn

    Savs variants

    principā ir tā,ka tas veloceliņš un gājēju celiņš neko neizsaka,jo pēc būtības gan riteņi brauc pa gājēju joslu,gan arī gājēji iet pa to joslu,kur paredzēts ar riteņiem braukt.

    problēma jau nav tajā,vajag vai ne, bet gan pašos cilvēkos, tāpēc ar visi ir takā tādi utaini sivēni, ka lamājas viens uz otru,jo redz viens iet pa braucamo daļu,vai arī brauc pa ejamo daļu.

  • plkst_23_59 1 (204) 1 mēn

    Savs variants

    Manā pilsētā Liepājā, velo celiņi ir izbūvēti gandrīz visās galvenajās pilsētas ielās un parkos, izņemot atseviškas centrālās ielas, kuru infrastruktūra jau no padomju gadiem paredzējusi šaurus trotuārus un kur pat veicot nopietnu pārbūvi, nekādu dižo paplašinājumu nepanāksi. Kopumā veloceliņi ir izbūvēti 40km garumā, bet drīzumā plāno tos papildināt vēl par 200 km, tādējādi praktiski nosedzot lielāko daļu pilsētas asfaltēto ielu ar izbūvētiem veloceliņiem. Celiņi ir plati jo plati, vietas pietiek gan kājām gājējiem, gan riteņbraucējiem, turklāt veloceliņu izbūvēšanas sākumā policija pie tiem staigāja, piedraudēja katram, kurš ielīda otra joslā ar naudas sodu, ja vēlreiz, ko tādu redzēs un - tik tiešām, gan velobraucēji, gan kājām gājēji ciena otra joslu un tajā savu kāju nesper (protams ar atsevišķiem izņēmumiem).
    Daudzām citām pilsētām vajadzētu pamācīties kā apgūt ESF līdzekļus pilsētas infrastruktūras sakārtošanā. Liepāja 10 gadus atpakaļ izskatījās ne visai, bet tagad liepājniekam iebraucot Rīgā, ir sajūta, ka esi nonācis kādā 5-10 gadus senā pagātnē, bedres, šauras ietves, neviena jauna ceļa u.t.t.

  • Toharietis 3 (727) 1 mēn

  • willx (53) 6 (17410) 1 mēn

  • Енот 8 (332521) 1 mēn

Līdzīgie jautājumi


Aizmirsu paroli

Рейтинг@Mail.ru Top.LV PULS.LV Professional rating system