Atbildes

    1.  0 0

    archeens (34) 4 (1619)26 17 g  

    Es pats strādāju apollo apkalpošanas dienestā, un tā ir pierasta lieta, ka pret klientu izturas ar cieņu un ar labestību, klients ir mūsu zelts.

    1.  0 0

    Operaatoors (34) 4 (2012)26 17 g  

    Arii McDonaldaa bija jaaizraada cienja pret klientu, jo ja nebuus cienja, tad nebuus klientu.

    tachu nekad nav naacies saskarties ar shaadiem ljautinjiem, kas neko nepaliidzeetu un nerespekteetu.

    1.  0 0

    ExMazinjaa (38) 2 (293)2 17 g  

    Klientam vienmeer taisniiba..un tur neko nevar dariit ir jaasmaida un jaapiekriit visam..:))Bet tai pashaa laikaa ir arii savi noteikumi,kuri jaqaieveero klientam!!Es jau no 15gadu vecuma straadaaju apkalpojoshaa sveeraa un varu saciit,ka tas nav gruuti!!:))

    1.  0 0

    rigusik 2 (458)12 17 g  

    Protams man taa nebija bet tas man liekas ka nav normali..

    1.  0 0

    Mexikana (40) 4 (1987)38 17 g  

    Klijentam nevienmer ir taisniba!!! Tad kad iemacisit respektet pardeveju tad ari vinsh pie mums ar respektu. Pirmais respekts- lai vinsh dabu normalu darbu samaksu. Un vispar  atceros kad klijents sacis uz manim no tuksha vieta kliegt un aizskart manu cienu, es ari atbildeju, jo iemacies cienit un respektet pats, pec tam prasi no citiem! Dziives likums!

    1.  0 0

    ^SnipeR (35) 3 (696)22 17 g  

    Gadijies nau ! Bet tas nav normaali , jo jaamaak iztureeties ar cienju

Līdzīgie jautājumi


Reģistrācija Aizmirsu paroli

Рейтинг@Mail.ru Top.LV PULS.LV Professional rating system