Labākā atbilde

    1.  2 1

    predator1989 7 (23164)4627 3 g  

      principā ir tā,ka motors ir jāuzdzen pirms ātrums pārslēgšanas.
    obligāti nav tas 6 tūkstoši vai 7 tūkstoši utt
    vnk pie uzdzīta motora ar sajūga izspiešanu, ātrumkārbai ir šo griezes momentu vieglāk pārvadīt    
    vot tā. kas attiecas uz kalpošanu, tad ilgāku dzīvi jau nodrošina pareiza kopēja mašīnas vadība, nejau tur tikai pareizi pārslēgts ātrums

Atbildes

    1.  4 1

    DrDestroy 7 (81970)4616 3 g  

    Fuflo.
    Vadies pēc izjūtām.
    Dažādiem dzinējiem, kā arī dažādiem  braukšanas stiliem/apstākļiem tas ir atšķirīgi.

    1.  3 1

    wix 6 (10845)3335 3 g  

    Tā tu ātrāk nokausi sajūgu... :D degvielas pateriņš būs maksimāli liels cik nu tas motora tilpums spees noeest...  normāli ir atrumus pārslēgt pie tahometra 2.5/3

    1.  2 1

    Odium77 7 (44040)3412 3 g  

    Pat sporta režīmā braucot tas nav labi, karstāks motors, lielāka slodze uz sajūgu, un lielāks sitiens kārbai un pārējiem mezgliem. priekš ekonomiskas braukšanas, labāk ir agresīvāka ātruma uzņemšana labāk, ķip nedaudz īsākā laikā uzņemt ātrumu, nevis dudināt kamēr ieskrienās. Bet nu katrā ziņā ne jau līdz ierobežotājam jāstiepj.

    1.  0 0

    aldiskk 5 (4481)2511 3 g  

    ....pēc pirmajiem 10 000 vari arī otrajā ātrumā ieslēgt...

Līdzīgie jautājumi


Aizmirsu paroli

Рейтинг@Mail.ru Top.LV PULS.LV Professional rating system