Labākā atbilde

    1.  3 0

    Sheyliina 7 (38652)417120 16 g  

    Nofočē un darbā kkur pie sienas noliec bildi ar parakstu "Īpašs eksemplārs - nebrot un nekaitināt!" :) Kad nākošreiz pats nāks, tad padomās. :)

Atbildes

    1.  2 0

    feolka (38) 6 (7395)21443 16 g  

    Katram cilvēkam vajadzīga sava pieeja. Jo cilvēku agresivitāte parasti nav nekas cits kā bailes, kuras rodas no nezināšanas. kad stradāju lidostā, mums bija baigi labie kursi šajā sakarā. Būtība tāda, ka ir 4 cilvēku tipi. Vienkārši jāiemācās tos atpazīt. Vienu vajag nomierināt, runāt maigā tonī, visu mierīgi izskaidrot; citam labāk uzreiz pasaukt priekšniecību, jo vienalga tevi viņš neuztvers nopietni, toties ar priekšnieku runās ļoti mierīgi; citam vajag visu parādīt uz papīra - re mums tādi noteikumi, mēs tā daram; un citam vajag diezgan stingri pateikt kā un kas jādara. Bet jebkurā gadījumā atbildēt rupji uz rupjībam nav tas labākais variants, tici man. manā prakse tik daudz gadījumu bija, gan atrast solījās, gan vēl ko citu, bet pāc tam atvainojās ar smaidu. Vienkārši jāzin tā pieeja katram cilvēkam.

    1.  1 0

    Gichy (36) 5 (4807)1415 16 g  

    Agresiivi. :)

    1.  1 0

    Sincha813 7 (22241)3512 16 g  

    Tā, kā Es Savus agresīvos klientus dzīvē neredzu , beet tikai dzīdu viņu brēcōšās balsis Sev ausī...
    taad Es...varu atļauties vairāk....
    Piemēram iebāzt acīs līgumu..Tā punktus..Utt.....
    izlādēties no sirds

    1.  1 1

    iive 7 (41980)2614 16 g  

    klientiem vnm taisniiba :))

    1.  0 0

    Mazmeitinja 6 (10689)2628 16 g  

    da neko nedarīt.. ierakstīt melnajā sarakstā

    1.  0 0

    laaciiiicccc 7 (44048)434263 16 g  

    klients ir klients - labāk neaiztikt!

    1.  0 0

    agapimuu 6 (18082)31042 16 g  

    es pati palieku nikna tad es izmantoju vinu pasu panemienus

Līdzīgie jautājumi


Reģistrācija Aizmirsu paroli

Рейтинг@Mail.ru Top.LV PULS.LV Professional rating system