Labākā atbilde

    1.  0 0

    gahana 7 (20832)3728 16 g  

    garantija ir solījums labot to, kas ir saplīsis, ja viņi lems, ka neesi pats vainīgs.

Atbildes

    1.  1 0

    dF (36) 2 (458)4 16 g  

    Garantiju dod to kļūdu dēl, ko radījis izgatavotājs, nevis lietotāja roku greizumam :P

    1.  1 0

    Reperiite (35) 6 (9762)3940 16 g  

    nu tur jau grūti palikt nevainīgam.. kaut gan vienreiz man paveicās un vecā telefona vietā dabūju jaunu:)))

    1.  0 0

    wvicha 6 (8740)238 16 g  

    Jap ticu gan. :P Man jaunu DVDešku vietā  iedeva neskatoties uz to, ka aparāts nomira manas vainas dēļ. :D

    1.  0 0

    Ruuuta 6 (7529)4737 16 g  

    Tehnikas jā- apavu nē :))

    1.  0 0

    barnaby 4 (2134)39 16 g  

    protams. Rīgā ir tik superīgi servisi ar laipniem darbiniekiem. Pilnīg prieks tur iegriezties. Gribās vēl un vēl... lai tik plīst un plīst  

    1.  0 0

    zverja (40) 5 (4322)128 16 g  

    nopirku laptopu, pēc trim mēnešiem uzlija tēja, cietnis beigts.. garantija..
    izvadāja pa Lietuvu, Holandi.. pēc 4-5 mēn. dabūju atpakaļ, oriģinālo lādētāju šie bija pazaudējuši, lādējos ar universālo, kompim ne vainas :) bet tā garantijas faktā SŪKĀ tas, ka baigi jātrenkā šamie

    1.  0 0

    polaarlapsa (37) 6 (5092)237 16 g  

    garantijai neticu, bet ticu tam ka man noteikti būs iespēja nest viņu atpakaļ uz veikalu, jo tas tehnikas priekšmets atkal būs saplīsis pirms garantijas beigām. tad man pateiks, ka jāgaida 2 mēneši kamēr sataisīs un es pateikšu ka tad man ir vieglāk nopirkt jaunu. redz - es jau zinu visu scenāriju!;)

    1.  0 0

    laaciiiicccc 7 (44048)434263 16 g  

    Kā tad, un milestibas garantijai ar!

    1.  0 0

    kikadilla 6 (9132)3852 16 g  

    neesmu lasijusi

Līdzīgie jautājumi


Reģistrācija Aizmirsu paroli

Рейтинг@Mail.ru Top.LV PULS.LV Professional rating system