Labākā atbilde
-
0 0
gahana 7 (20832)3728 16 g
garantija ir solījums labot to, kas ir saplīsis, ja viņi lems, ka neesi pats vainīgs.
Atbildes
-
1 0
dF (36) 2 (458)4 16 g
Garantiju dod to kļūdu dēl, ko radījis izgatavotājs, nevis lietotāja roku greizumam :P
-
1 0
Reperiite (35) 6 (9762)3940 16 g
nu tur jau grūti palikt nevainīgam.. kaut gan vienreiz man paveicās un vecā telefona vietā dabūju jaunu:)))
-
0 0
wvicha 6 (8740)238 16 g
Jap ticu gan. :P Man jaunu DVDešku vietā iedeva neskatoties uz to, ka aparāts nomira manas vainas dēļ. :D
-
-
0 0
barnaby 4 (2134)39 16 g
protams. Rīgā ir tik superīgi servisi ar laipniem darbiniekiem. Pilnīg prieks tur iegriezties. Gribās vēl un vēl... lai tik plīst un plīst
-
0 0
zverja (40) 5 (4322)128 16 g
nopirku laptopu, pēc trim mēnešiem uzlija tēja, cietnis beigts.. garantija..
izvadāja pa Lietuvu, Holandi.. pēc 4-5 mēn. dabūju atpakaļ, oriģinālo lādētāju šie bija pazaudējuši, lādējos ar universālo, kompim ne vainas :) bet tā garantijas faktā SŪKĀ tas, ka baigi jātrenkā šamie -
0 0
polaarlapsa (37) 6 (5092)237 16 g
garantijai neticu, bet ticu tam ka man noteikti būs iespēja nest viņu atpakaļ uz veikalu, jo tas tehnikas priekšmets atkal būs saplīsis pirms garantijas beigām. tad man pateiks, ka jāgaida 2 mēneši kamēr sataisīs un es pateikšu ka tad man ir vieglāk nopirkt jaunu. redz - es jau zinu visu scenāriju!;)
-
-