Ja mēs balstītos uz to, ko redzam reklāmās un,
ja zinātu, ka reklāmas tiek adresētas konkrētajai mērķauditorijai, tad,
lūk, kāds izskatītos mūsdienu vīrietis un sieviete.







Mūsdienu modernā sieviete:



1) viņa dzīvo mājās un visu dienu berž tualetes podu;



2) pie viņas regulāri nāk visādi mīļākie, kas piedāvā palīdzību (grīdas tīrītāji, šampūni un matu krāsas);



3) viņu reizēm apciemo arī multeņu tēli – sevišķi lapsas un visādi monstri;



4) viņa ir stulba, jo neredz atšķirību starp cenām, kvalitāti un regulāri „iekrīt” uz dārgajiem produktiem;



5) viņa visu laiku svīst un asiņo;



6) viņas varone ir Barbara Bleida;



7) viņa pārtiek tikai no „Actimel” un „Activia” jogurta.





Mūsdienu nemodernais vīrietis:



1) viņš visu laiku svīst;



2) viņš jau laicīgi ir kļuvis teju impotents. Bet, ja nav, tad tas var notikt nakts vienas laikā;



3) viņš katru nedēļu pērk jaunu mašīnu, jo ikreiz, kad viņš ir iegādājies jaunu – parādās kāda vēl jaunāka un vēl lētāka;



4) tā kā viņš strauji noveco, viņam katru rītu ir jāskujas;



5) viņam obligāti patīk futbols, hokejs un alus. Sievietes – ne visai;



6) sieviešu vietā viņš izvēlas nāras, jo, sasodīts, viņš smaržo tik seksīgi!;



7) viņš sapņos atgriežas skolā bez biksēm, jo ir satraukts, ka bikses nav izmazgājušās;





Mūsdienu absolūti nūģiskie bērni:



1) viņi ir nūģi, toties visu laiku spēlējas ar imažināriem zvēriem – lapsām, tīģeriem un drakoniem;



2) viņi ir ļauni, jo visu laiku sagādā mātēm pārbaudījumus ar tomātu traipiem;



3) viņi ir mīļi, jo mammas vienmēr zina labāk ar kuru veļas pulveri
mazgāt drēbes – tas vienmēr 100% atsaldē viņu aukstās sirdis;



4) viņi patiesībā ir vientuļi, jo viss, kas viņus interesē ir brokastu pārslas.

Komentāri (1)

MrNyan 31. oktobrī, 2008.g.  
 0 0
True ....  


Reģistrācija Aizmirsu paroli

BUCITs