Pirmajā daļā tiks izskatīta un analizēta reklāmas būtība uz ekonomiskās un psiholoģiskās literatūras pamata. Otrajā daļā tiks veikta vadošo reklāmas iedarbības uz cilvēku veidu analīze uz Rīgas tirdzniecības centru darba analīzes pamata.
Очень типичная тема для этого стиля. Скорее всего тут поётся о том, как все люди живут во лжи, а главный герой это понимает, но не хочет быть таким же как людское стадо. Слова "Представь, что ты признал правду" - похожи на сопротивление, ибо представить - это не осуществить. Можно просто подстроится под стадо, но жить по своим убеждениям, хоть - это и не очень приятно.
Дан двухдименсионный массив.Диапазон значения элементов,надо разделить на 4 части и посчитать,сколько значений элементов в каждом диапозоне во всём массиве. Результаты вписать в соответствующий массив.
Visā tās vēsturi no ideāla sievietes ķermeņa koncepcija bija veikta pastāvīga pārmaiņas.
Aizvēsturiskos paleolītisks reizes (vairāk nekā 12000 gadus pirms mūsu ēras), par sievietes skaistumu ideāls bija sievietes ar hipertrofiska formā, par ko liecina statujas atrasti arheoloģiskajos izrakumos.
Senos laikos skaistuma kulta ir augsta mūžīgi jauna sieviete ar gariem samērīgs kājām un mazo krūtis, ir majestātisku un graciozs kļūt gaitu.
Viduslaiku reizes, sieviete bija saistīta galvenokārt ar māti. Ideāls no sievietes ķermeņa ar skaitli, kam nav sievišķības ar unexpressed gurniem, viduklis un noapaļota vēders.
Tomēr, Renesanses kulta sieviete atgriezās. Sieviešu skaistuma ideāli atkal kļūt Kārdinoša sievietes forma.
Klasiskā laikmeta skaitlis sieviete jāatbilst stingri noteiktiem parametriem, kas ietver lapsene vidukļa, pull korseti, lielas krūtis un baltu ādu.
Tomēr, 18.gs., Apgaismības ideālu sieviešu skaistums ir dabisks. Sieviete tiek uzskatīta par ko tas ir - ar savas priekšrocības un trūkumi.
Jo 19 gadsimta skaistuma ideāla joprojām ar iespaidīgu formām, lielisks krūtis un gurnus, noapaļotiem pleciem un rokām sieviete.
Tomēr, ar Advent no 20.gadsimta skaistuma ideāla piedzīvo radikālas izmaiņas. Modē ietver īsus svārkus, sievišķīga ar daļu no erotikas. Uzskatīts ideāls skaistuma juteklisko sievietes ķermenis ar plakanu vēderu, slaids un muskuļu rokām un kājām.
Teorija par ideālu proporciju cilvēka ķermeņa modeli
Šķiet stereotipiska tā saukto ideāls "90-60-90".
Tomēr, neskatoties uz gaumes un prioritāšu šķirne mainīt uz noteiktu ideālu nākamo nedrīkst aizmirst, ka atsevišķi veiktie iespējas krūtis, gurni, rokas un kājas nenozīmē neko, liela nozīme ir to īpatsvars pret otru.
Tas bija pirmais ierosināja liels Leonardo da Vinči, jo viņa teorijas proporcijas ideālas modeli cilvēka organismā.
Pamatojoties uz šo teoriju nāca daudz vēlāk klasifikācija no galvenajiem veidiem sieviešu skaitļiem, pamats ir proporcionāls attiecībai vērā pleciem un gurniem no sievietes ķermeņa parametriem.