Labākā atbilde
-
0 0
LadyMe 6 (11341)2212 16 g
Itkā klientiem vienmēr ir taisnība..
Man vakar bija interesants gadījums, tikai ne apkalpojuma servisā.. Vakar zvanīja no interneta kompānijas, kuru mēs izmantojam.. Prasa, vai runāju ar to un to.. Vai apmierina sniegtie pakalpojumi utt.. Tad jautāja, vai mēs nevēlamies ietaupīt 1Ls.. Mēs pateicām, ka nē.. Otrā pusē valdīja kapa klusums.. Laikam negiadīja, ka kāds teiks, ka nevēlas ietaupīt latu.. Bet, ja mēs teiktu, ka vēlamies ietaupīt to latu, tad tālāk kā minimums 20min saruna par kaut kādiem kabeļtelevīzijas un interneta pakalpojumiem garantēta.. Bet man jau apnikuši viņi visi, jo man telefons, internets un televīzija ir katrs no savas kompānijas..
Atbildes
-
1 0
munkss (39) 8 (207590)547287 16 g
Klientam vienmēr ir taisnība, vismaz juridiski
Apstrīdēt to ir grūti -
0 0
itsmeee (39) 7 (25206)432117 16 g
apkalpojumu??nu zini ko...ka apkalpojošajā sfērā,tad jā,esmu strādjusi.sākumā piekritu gan,jo savaadaak tak nedriikst,kameer man noriebaas un es saaku striideeties pretii..nebija vairs izturams ka man jaauznjemas atbildiiba par 160 veikaliem! es tak nevaru zinat,kapec viena pardeveja nav atverusi laika veikalu,vai kapec otrs veikals nedelju ieprieksh nebridinaja par inventarizaaciju! kad uz galvas par daudz saak kaapt,tad japaliek naglam un jamaina darbs!
-
0 0
Samurai 5 (2751)311 16 g
nē pēdējo reizi kad tas notika es to stulbo tūristu pasūtīju trīs mājas tālāk, respektīvi pateicu "Fa** you*
-
0 0
AntiAngeL (38) 7 (38141)4834 16 g
es stradaju apkalpojosa sfeeraa.esmu taxi soferis..bet nu es pasutu rupji sakot dirst tos visus glupos ANgļus
-
-
0 0
JUSTHATEME 7 (32687)340142 16 g
mums tads neraxtits likums ir-klient vsegda praw!!!! besiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!