Labākā atbilde

    1.  2 0

    Evisa 8 (138676)420111 12 g  

    Iespējami daži blakusefekti (vemšana, slikta dūša, galvassāpes, reibonis, nogurums, jutīgas krūtis un sāpes vēdera lejasdaļā), taču tie parasti ātri pāriet un novērojami diezgan reti.

Atbildes

    1.  1 0

    Ruuuta 6 (7529)4734 12 g  

    +vēl sačakarēts menstruālais cikls...

    1.  1 0

    gogosexy 1 (175)1 12 g  

    Vispār jau uz iepakojuma ir rakstīts! Un tādas lietas ir jāapspriež ar ārstu!

    1.  0 0

    polaarlapsa (33) 6 (5092)227 12 g  

    tāda īslaicīga asiņošana ņe po temu, ir ēstgribas zudums un reibonītis.

    1.  0 0

    Letinhs 7 (48143)4985 12 g  

    nav ne jausmas!!!!

    1.  0 0

    Dwinite 7 (32064)41538 12 g  

    Nu ja, slikta dūša, vemšana, galvassāpes utt., utjp.! :/ Un ak jā, menstruālais cikls toč sačakarēts!!! :/ Nevajag tos sūdus rīt, nav nekas labs, bumba ar laika degli!!!

Līdzīgie jautājumi


Reģistrācija Aizmirsu paroli

Рейтинг@Mail.ru Top.LV PULS.LV Professional rating system