Kurš ir lasījis "the Secret" grāmatu vai redzējis filmu un kuram tas viss tiešām saista ? man liels jā.Esmu redzējusi filmu kādas 3x. Un varu pateikt, ka es tam esmu noticējusi, ticu, tā tas ir, būs un bija!!!
Grūtākais darbs ir visu laiku slaucīt putekļus no tā diska(Secret). Ir besīgi klausīties cilvēkos, kas visu laiku īd - viss slikti, slikti, slikti!
Protams, ka būs slikti, jo zemapzina pieņem to tādu, kadu Tu to pasniedz - SLIKTI. Vispār mūsdienās ir tik daudz apkārtējo faktoru, kas ietekmē mūs.
Vajadzēs vispār izolēties no kaut kādiem tv, radio, bet kā, lai izolējas no tiem cilvēkiem, kas tev saka - a Tu dzidēji kas notika tur un tur? Ārprāc!
Viss ir atkarīgs tici tu tai Secret grāmatai, filmai vai nē. Ja nē, tad lūdzu neskandini purva dziesmu!
Viss ir tieši tā, kā Tu skandini sev. Nēesmu jau negāds baigais piemērs, bet mēģini skandināt labo
Lūūdzu, kurš var palīdzet? Ir ļoti vajadzīgs romāna "Aka" galveno varoņu raksturojums.Google - 1. links! PIRMAIS BĻ!!!
p.s. Kur mūsdienu skolā degradējās jaunā paaudze.. domāšana izpaliek, es pat teiktu veselais saprāts izpaliek.
6. Romāna tēli
Laura Tiešais tēla veidošanas paņēmiens- „Iezīmējās kalsni pleci, bet gaišas, ļoti platas acis šaurajai, pavisam neiedegušajai sejai piešķīra gandrīz vai askētisku izteiksmi.” „Smiekli gluži apbrīnojami pārvērta viņas seju, tā kļuva jauna un dzīva.” „Cik viņai gadu? Tā ap trīsdesmit. Pēc auguma- zem, sejas- virs trīsdesmit.” „Cik tu tomēr esi skaista! (..) Tikai briesmīgi bāla, un acis deg kā divi lākturi.”
Laura bija ļoti noslēgta, klusa un pieklājīga sieviete. Ne par ko nesūdzējās, darīja darbus un gaidīja Riču mājās. „ (..), ka Lauru nepazīst un īstenībā nezina par tās domām un jūtām.” Laura mācēja paklusēt. Laura ļoti mīlēja bērnus, deva to labāko. „ Kā tu jūties draudziņ? Atkal nenāk miegs?”
Rūdolfs Netiešais tēla veidošanas paņēmiens- „Kāpēc klusumā viņam atkal un atkal uzmācās nomācošā pamestības sajūta? Viņš taču aizvien bija braucis šurp tieši pēc šīs rāmās vienatnes- ieradās, noguris no drudžainā dzīves tempa (..)” Manuprāt, tas liecina, ka Rūdolfs nav īsti atradis savu vietu dzīvē, viņš meklē piepildījumu.
Rūdolfs bija pieklājīgs, lutināja sievietes. Viņš ļoti pieķērās Mārim, kas, manuprāt, liecināja par to, ka viņam trūkst paša dēla. Viņš bija iemīlējies Laurā: „ Rūdolfu pārņēma senaizmirsts saviļņojuma reibums (..) četrdesmit gados jau bija it kā redzēts un pieredzēts viss, baltajam, vārīgajam un naivajam kodolam apkārt bija apaugusi snobisma un mākslota optimisma čaula.” Rūdolfs bija gudrs, čakls mīlēja darbu. Manuprāt, mierīgs un līdzsvarots cilvēks attiecībā pret citiem.
Alvīne Netiešais tēla veidošanas paņēmiens-
„Alvīne ienesa samērcētu dvieli, lai uzliekot Zaigai uz pieres, noņemtu karsoni.”- gādīga. „Visu mūžu Alvīne bija darījusi dēlam vienīgi labu.” Bieži kavējās par aizgājušo laiku, pārdzīvoja. Bija čakla, nepārmeta neko nevienam. Taču bieži uzmācās Laurai par Riču, savā ziņā Alvīne neļāva Laurai aizmirst Riču. „Alvīne to uztvēra pa savam- kā nekā viņa taču bija īstā saimniece Tomariņos”- ar sacu „es” un nemainīgu raksturu un uzskatiem. „Alvīne jutās bagāta”- viņai nebija galvenās materiālās bagātības.
Tiešais tēla veidošanas paņēmiens- „Spilgtā gaisma, nākot no augšas, asām, melnām līnijām iezīmēja viņas nekustīgos vaibstus, kas atgādināja masku.”
Rihards ( Ričs) Netiešais tēla veidošanas paņēmiens- „ Kad kļūst neizturami smagi, es cenšos domāt par Tevi (..) Nekad agrāk es nesapratu, cik vainīgs esmu Tavā priekšā”- izjūta vainas sajutu, mīl Lauru un ilgojas pēc viņas.
Tiešais tēla veidošanas paņēmiens- „..kā Ričs gulēja pie galda tieši šādā pašā vietā, tapāt, tāpat nokāris cirtaino galvu, ar tādu pašu bedrīti spilgtajā zodā.”
Manuprāt, Ričs bija ļoti vājš cilvēks, ja varēja tik vieglprātīgi dzert un nemaz nepadomāt par savu ģimeni. Tomēr viņš, cietumā būdams, regulāri rakstīja vēstules apjautājās par bērniem un Lauru.
Māris Tiešais tēla veidošanas paņēmiens- „Apaļa seja ar iedobīti zodā nokārtā uz krūtīm, garās skropstas meta ēnas uz vaigiem, melno matu sprogas krita pār iedegušo pieri.” Jautrs un ļoti dzīvespriecīgs puika, zinātkārs. „ Kas tas ir...likumīgi?” Patiess- „ Kad tu atkal atbrauksi, Rūdolf?” Māris bija pieklājīgs vismaz centās tāds būt. Ļoti pieķērās Rūdolfam, manuprāt, viņam trūka tēva un vīrieša uzmanības.
Zaiga Netiešais tēla veidošanas paņēmiens- „Kas jāsaka vispirms?” ļoti pieklājīga, klusa un nopietna meitene. Romānā varēja just, ka Zaiga ir vecāka nekā Māris.
Tiešais tēla veidošanas paņēmiens- „Zaigas gaišie mati bija sapīti kārtīgi un stingri, (..) ap viņas tievo kaklu stiepās violets sutažs.”
„Uz pieres gan vajag atstāt!- bažīgi iebilda Zaiga, visu teikto uztvērusi nopietni.” ar savu viedokli un skatījumu uz dzīvi. Sākumā izturējās ļoti piesardzīgi pret Rūdolfu, manuprāt, viņa nevēlējās atkal kādā vīrietī vilties, jo tēvs bija prom, viņa arī ļoti labi saprata Lauras emocijas un skumjas.
Maija Tiešais tēla veidošanas paņēmiens-„ Vaigi vēl zied kā rozes, pasūtīt zobus, (..) neviens jums nedotu vairāk par četrdesmit pieci...” Marija bija atraktīva, ļoti ziņkārīga sieviete. Viņai patika „izložņāt” citu mantas un to pat nenoliedz.
Netiešais tēla veidošanas paņēmiens –„ Cilvēks.. tāpat kā māja... Iesākumā nemaz nepamani, ka paliek veca”- sieviete ar pieredzi un skatījumu uz dzīvi. Asprātīga. Mīlēja Eidi.
Eidis Netiešais tēla veidošanas paņēmiens- „Eidis! Dažu reizi gan sanāk dusma: pašam malka stāv nesacirsta, sēta gāžas apkārt- šam sazin kur gals.” Ļoti izpalīdzīgs un čakls.
Ļoti patika iet pirtī un lepojās, ka var visilgāk izturēt karstā pirtī, patika kavēties atmiņās. Mīlēja Mariju.