Labākā atbilde
Atbildes
-
-
0 0
Zobrats (38) 6 (15335)41263 16 g
http://www.logoorange.com/logodesign-A.php
lielaa maate google vareetu tev vairaak paliidzeet nekaa mees visi kopaa....
"Logo history" -
0 0
sanca007 6 (7629)21034 16 g
Lauvas tēls apzīmē Peugeot zīmolu, vērtības un vēsturi. Peugeot logotipu vēsture vienlaikus ir arī firmas vēsture.
1847
Pirmā lauva tiek radīta, lai apzīmētu zāģu asmeņu un tērauda ražošanu. Lauva simbolizē trīs galvenās Peugeot zāģu asmeņu īpašības – zobu stiprību, elastību un griešanas ātrumu. 1850. gadā lauvas attēls pirmo reizi parādās uz Peugeot Bros firmas zīmes. Logotips tiek reģistrēts 1858. gadā un daudzu gadu garumā tas rotā firmas ražotās preces.
1889
1889. gads firmai ir vēsturisks, jo pārdošanā parādās pirmais transportlīdzeklis ar Peugeot nosaukumu – tvaika mašīnu eksperta Leona Serpolē (Leon Serpollet) un Armanda Pežo (Armand Peugeot) sadarbībā tapušais trīsriteņu automobilis. Gan uz darbarīkiem, gan automašīnas joprojām ir lauvas attēls. Tomēr tas nav redzams uz pirmajām automašīnām, kas saražotas no 1890. līdz 1905. gadam. Šo izstrādājumu apzīmēšanai Armands Pežo lika uzrakstīt uz radiatora režģa Automobiles Peugeot. No 1905. līdz 1915. gadam Peugeot Bros ražotos Lion Peugeot automobiļus rotā lauvas profils.
1910
1910. gadā velosipēdu un automašīnu ražotnes tiek apvienotas un firma Automobiles et Cycles Peugeot piešķir savām automašīnām veco Peugeot zīmi. Dažiem modeļiem parādās neoficiālas lauvas – pēc saviem veidotājiem nosauktā Baudichon lauva (1923) un Marx lauva (1925) ir īsti mākslas darbi. Kopš 1933. gada Peugeot automašīnu motoru pārsegus sāk greznot reālistiskāki lauvu tēli.
1948
Uz Peugeot 203 redzama pirmā ģerboņa lauva. Lauva stāv uz pakaļkājām, atgādinot Peugeot uzņēmuma dzimtās vietas Franšē-Komtē ģerboņa lauvu.
1965
Pēc Peugeot S.A. pārtapšanas par holdinga uzņēmumu mainās arī logotips – saglabājas tikai lauvas galva uz trijstūra. Pēc trijiem gadiem lauvas galvu ietver kvadrāts un logotips kļūst tāds, kādu to pazīstam šodien. Radiatora režģus joprojām grezno ģerboņa lauva.
1976
1976. gadā tiek izveidota jauna struktūra un PSA Peugeot-Citroën pārvaldes firma, kas apvienodivas markas – Peugeot un Citroën. Pēc tam grupa iegādājas Chrysler Corporation. Dažādi notikumi industrijā traucē Peugeot prečzīmes identitātei. Sava tēla nostiprināšanai Peugeot atgriežas pie ģerboņa lauvas, padarot dizainu nedaudz smalkāku. Par labāko jaunās vizuālās identitātes vēstnesi kļūst 1983. gadā izveidotais īpaši veiksmīgais modelis Peugeot 205.
1998
Peugeot vizuālā identitāte atkal mainās – lauvas ķepas uzsver dzīvnieka spēku un līdzsvaru, bet uzkrītoši zilā krāsa simbolizē firmas nākotnes vīzijas. Tagad lauva attēlota pilnā augumā un klāta ar metālu, lai uzsvērtu firmas vērtības (uzticamību, dinamiskumu, estētiku), kas piemīt jauno modeļu dizainam.
2002
Par zilo zīmolu dēvētās Peugeot prečzīmes ambīciju labākai paušanai logotips tiek mainīts vēlreiz. Tam joprojām ir pilna metāla forma, zilajam tiek pievienots melnais, kas attēlo lauvas ēnu. Līdzsvarotas formas logotips un auto marka tagad ir nešķirami – vienībā slēpjas spēks.
-
0 0
the-one (34) 6 (12402)2524 16 g
http://www.dinesh.com/History_of_Logos/Miscellaneous_Logos_-_Design_and_History/Nike_Logo_-_Design_and_History/