Labākā atbilde

    1.  0 0

    woodz 4 (1305)25 16 g  

    man liekas,ka paši tizlākie apraksti ir dekameronā =\ pavadīja burvīgu nakti, ļāvās mīlestības spēlēm utt....

Atbildes

    1.  0 0

    resnits (35) 6 (12486)3419 16 g  

    Nu tā klausies..........
    Karoč tev gultā guļ kaila meitene tu ej viņai klāt un ar zobiem novelc apakšbiksītes,
    tāka esi straujš pēc dabas tu uzreiz gribi ar savu mēlīti pastrādāt,
    bet tu skaties a tur priekšā krevele tu šo kreveli ar zobiem noplēs a tur iekšā strutas
    tad tu pie sevīm domā un izdomā šis strutas izsūkt tagad tu aiz uztraukuma nezini kur likties
    tu strauju kustību izdarīdams spļauj atpakaļ vagīnā viņai šīs strutas un klusi nosaki........  tas lai labāk slīd

    1.  0 0

    haralds (72) 6 (6719)237 16 g  

    varbūt SliktākAIS seksa ainas apraksts daiļliteratūrā?

Līdzīgie jautājumi

  • Erotiskās ainas filmās
    Papildinot .. domāju, ka vienīgais, kas uzbudina, ir honorārs, kad "piķis" kabatā , tā no būceņa ārā bļaudams un to vecen  vairs nemūžam negrib redzēt! :D
  • Ainas šovs vai Nagijeva ,,Logi" -kas interesantāks!?
    LOGI - tie vismaz nav garlaicīgi, pasmieties arī var :))
    Nagijevs labāks vadītājs kā Poiša
  • Tavas mīļākās un skaistākās Ziemassvētku ainas fotogrāfijās.
  • Asiņainas stirnas,lapsas,āpši un bērni nofotogrāfēti pie tiem,kāda pieredze bērniem tā ir?
    To ka vecāki ir slepkavas, tas slikti ietekmē bērnu spihi.
  • kapēc,cilvēkam esot apslimušam,acis paliek glāžainas? jūsu domas...
    Jocīgi, bet..
    Saslimušajam ir pavājināta imunitāte un ķermenis cīnās, lai to pārvarētu, tāpēc tīri dekoratīvas izskata funkcijas tajā brīdī ir mazsvarīgas. Glāžainums vairāk noder slimības diagnosticēšanai
    Es tevi mīlu tādu kāda tu esi - nogurusi un nosvīdusi ucinot mūsu bērnu, un arī svaigu un spirgtu pēc dušas gultā

  • Kuras ainas varētu būt aktierim ir visgrūtāk atveidot? (pat tam kam ir drosme ne pa jokam)
    manuprat visgrutak ir attelot cilvekus, kas neruna.. cilvekus, kam ir japarada sajutas un emocijas bez vardiem ..
  • Literatūra..?
    Klasiskā literatūra.
    Ir jālasa Šekspīrs, Edgars Alans Po, Migels de Servantess, Hemingvejs utt.
    Uzvārdi, ko zina gandrīz katrs; viņiem ir darbi, kuri ir gadsimtus veci,
    bet vērtība mūsdienās nav mazinājusies. Šajos darbos, lai gan savdabīgā veidā, bet tomēr var redzēt, kā cilvēce attīstās,
    bet vērtības tomēr nemainās, jo cilvēks visos laikos ir viens un tas pats. Darbi pamāca vai gluži otrādi - liek nesaprast pilnīgi neko un meklēt atbildes sevī.
    Ir jālasa tās grāmatas, kuras neaizmirst, bet kuras dažādos dzīves brīžos gribas citēt, pieminēt vai atrast līdzību ar sevi.
  • Literatūra. Lūdzu.
    Liriskais "es" šai darbā ir vērotājs - viņš jūt un redz visu esošo, saprot tā esamību un labās, sliktās puses, taču nav gatavs labot jebko no redzētā. Viņš konstatē, spriež un jūt. Viņš saprot, ka kāds no pelēko tūkstošiem būtu spējīgs izdarīt ko satriecošu un skaistu, bet viņš nedomā, ka viņam būtu vajadzība kaut ko mainīt. Darbs pauž vienaldzību visās tās izpausmēs. Darba sākumā ir pieminēta mīlestība vai ilgas, bet pēc tam tās tiek nomāktas ar ikdienas lietām.


    Kaut ko tādu es tur saskatu, bet neesmu pārliecināta, vai tas ir kaut kas pareizs vai nē, tikai izlasi - varbūt radīsies pašai kāda doma :)
  • Ja kāds kaut ko māk no literatūras?
    Vladimira Kaijaka romāns "Enijas bize"
    Rūdolfs Blaumaņis novele „Nāves ēnā"

    Meklē šeit, Tev labāk zināt kas tiek prasīts un kādas tautības literatūra http://www.xnet.lv/index.php?mini=15 visu jau nevar iedot uz zelta paplātes  
  • Latviešu literatūra. (..>)
    Abc
    Man nevajag Tavu vērtējumu, bet jautājumu pacēli tiešām labu. Es maz lasu laviešu prozu, iemeslus skaties zemāk, bet...
    Latviešu literatūra šobrīd nav tik aktuāla un daudzveidīga, nedz arī tik pieejama un interesanta kā citās valodās. Tur gan cenas, gan pieejamība, gan izvēle lielāka.
    Principā šī iemesla dēļ es praktiski neklausos latviešu mūziku (stulbi teksti), maz lasu latviešu grāmatas un publicistiku, kaut pats stradāšu literatūras jomā. Gluži vienkārši mums ir pārāk mazs noieta tirgus, bet tas nenozīmē, ka mums nav garīgā potenciāla. Gundega Repše vien ir ko vērta.
    Es nerunāšu par Annu Saksi, Regīnu Ezeri, Bellu, Hanbergu, Klāvu Elsbergu, Igoru Vasiļjevu (Lingas brāli), Immermani, Zentu Mauriņu, Imantu Ziedoni, Māri Čaklo, Juri Kronbergu, Ojāru Vācieti, Zigmundu Skujiņu, Marģeru Zariņu, Hariju Heisleru, Leonu Briedi, Viktoru Avotiņu, Vizmu Belševicu, Inesi Zanderi, Velgu Krilli, Amandu Aizpurieti, Ēvu Mārtužu, Ievu Rozi, Māri Melngalvi, Knutu Skujenieku, Kūkoju, Vējānu, Neibartu, Viku (ImKas brāli), Kunnosu, Azārovu, Laimu Līvenu, Baltvilku, Edmundu Zviedri, Indru Ausekli, Kelmī Stalti, Robertu Mūku u.c. vēl daudzus manis nenosauktos, kas ir veidojuši mūsu nacionālo, latvisko pašapzinu, likuši pamatus lai mēs kā tauta spētu pastāvēt.
    Es nedomāju, ka problēma ir sižetā, valodā, atēlotajos notikumos. Tā vienkārši ir tikai mūsu pašu vēsture, tāsdienas redzējums, rakstnieka prasme atrauties no faktu uzskaitījuma atēlot notikumus, cilvēku pārdzīvojumus, atainot laiku, apkārtni, sabiedrību, neraugoties uz iekārtu.
    Reiz man biblotēkā patrāpījās rokās Jāņa Mauliņa (exdeputāta) grāmata, kura izdota neilgi pēc Atmodas, šķiet 93-95 gada izdevums, un man tā škita un škiet kā pilnīgs murgs un par tādu to uzskatu arī šobrīd. Kā rakstnieks viņš ir pilnīgs nejēga (esmu lasījis arī citus viņa darbus). Murgs, ja to vērtē kā literāru darbu (viņš nespēj atālināties no savas profesijas un sava rokas defekta apraksta,visur bāž iekšā demogrāfijas datus, ir bravurīgs atēlojot savu tikšanos ar VDK utt.), es teiktu, ka tas ir spilgts piemērs KĀ NEVAJAG rakstīt stāstus kā tādus.
    Apbrīnojams ir kas cits.  Sīkāk nezinu, bija viņš deputāts vai nebija tobrīd, bet minētajā grāmatā viņš ieklāva šādu sižetu.
    Stāsta varonis pavērojis procesus kas notiek Latvijā divus trīs gadus pēc neatkarības atgūšanas, sāk domāt kur viņam griezties, ko brīdināt par tuvojošos katastrofu (KNAB tad vēl nebija), policiju, slepeno dienestu, prezidentu, ko vēl?  Ar šo jautājumu lasītājam tad arī stāsts beidzas.
    Ko ar gribēju teikt.
    Rakstieks, literāts, publicists pirmkārt ir Pilsonis ar lielo burtu, kurš redz, spēj izprast, analizēt, aprakstīt, viņš Pareģis, tas, kuram nav vienaldzīgi tas, kas notiek apkārt, viņš ir tas kam patiesi sāp viss notiekošais.
    YAP, tas bija Nostradāmusa cienīgs nākotnes redzējums Mauliņa versijā, tobrīd ne pārāk interesants stāsts, bet tika rakstīts no mūsdienu (to dienu) redzējuma.
    Man, pašlaik un vispār, ir grūti uztvert cita mūsdienu rakstnieka darbu, jo tas nav MANS redzējums un tāpēc šķiet dīvains, savāds, nepieņemams.
    Es apbrīnoju Māru Zālīti, Knutu Skujenieku, Gundegu Repši un vēl daudzus literatūras kritiķus un recenzentus, kuru darbs ir lasīt mūsdienu stāstus, par spēju apspiest savas emocijas, bet viņi ir profesionāļi. Tāds ir arī Viktors Avotiņš, mans draugs, kura darbu ar jaunajiem autoriem esmu bieži redzējis.  
    YAP, internets nokauj grāmatu, redzu to katru dienu pat ģimenē, bet ko padarīsi?
    Man, piemēram, mājās ir visas Doncovas grāmatas, ir arī netā novilktās (ir iespēja izvejot automātiski visas ēdienu receptes utt.), bet labāk patīk lasīt dzīvajā no papīra.
    Ir jau vēl cita problēma latviešu literatūras sakarā. Tie ir „action” kas dominē TV, filmās, grāmatās. Tas ir detektīvs, bojeviki, mistika un fentazi tipa stāsti. Stāsti, kas atrauti no reālas dzīves un ataino mūsu nepiepildītos sapņus, bet ne realitāti. Tie ir kā rozā brilles mūsu jūtām, pasaules izpratnei.
    Nu ja, ieskrējos te ar tekstu, bet arī mani kaitina, ka man nav iespēju lasīt, varbūt izprast un izdaudīt, citus latviešu autorus. Rakstīt par mūsdienām ir grūti, interesanti, bet tā ir gandrīz vai dokumentālistika.


Reģistrācija Aizmirsu paroli

Рейтинг@Mail.ru Top.LV PULS.LV Professional rating system