Labākā atbilde
-
3 0
Lainy (38) 6 (18238)3518 16 g
1) Motivācija skolēniem pārsvarā ir tajos priekšmetos, kas viņiem interesē un kurus viņi apgūst tieši sevis, nevis atzīmju dēļ. Bet nu zinātkāru skolēnu paliek aizvien mazāk un visi iet uz skolu ar mērķi, izspiest no skolotāja "4" un ar mierīgu sirdi atgriezties vakarā mājās. Domāju, ka skolēnu varētu motivēt mācīties, biežāk uzdodot darbus par izvēles tematikām, piemēram, dot dažādus tematus un likt bērniem izvēlēties vienu no tematiem, izveidot plakātu, referātu vai ko tml., sniedzot viņam iespēju iegūt labu vērtējumu. Tādejādi paceļot bērna pašapziņu un ļaujot viņam noticēt pašam sev, ka viņš var sasniegt vairāk par savu 4nieku.
2) Kāpēc nemācās? Tāpēc, ka neviens viņiem neliek un viņi sevi mīl - kāpēc, gan mācīties visu vakaru un dabūt 10, vieglāk ir pasēdēt, padarīt ko sev tīkamu un nopelnīt 4 un viss kārtībā, galvenais, ka nav nesekmīgi. Ir arī skolēni, kuriem ir tīri ieborēts, ka viņi nav pietiekami gudri un viņi nemaz necenšas šo uzskatu lauzt. Dažās stundās pietrūkst arī ieinteresētības. Bieži vien mācību stundās tiek sagrūsts ingormācijas kalns un skolēns vnk nespēj visam izsekot,liidz ar to vinjsh vnk zaudeee speeju orienteeties, muusdienu skolu maaciibu sisteemaas ir ljoti daudz liekas informaacijas un taa vieetaa, lai sniegtu noderiigu informaaciju dziivei, skola sniedz leerumu gudras informaacijas, kuru skoleens atceras tikai liidz kontroldarbam un peec tam visu izdzeesh no apzinjas, lai pietiktu vieta naakamajai informaacijas kaudzei - beigaas jeegas nekaadas un skoleens beidzot skolu pat neaptver, ko 10 gadus seezhot skolaa ir taa iisti apguvis.
3) Skolēnus motivēt mācīties var izdabājot viņu interesēm, nav jēgas viņus piespiest kaut ko darīt, jo lielākā daļa ir spītnieki - jo vairāk viņiem liek, jo mazāk dara. Galvenais skolotājam ir jāatrod pozitīvs kontakts ar skolēniem, nedrīkst būt pārāk bargi, jo tas noskāno skolēnus negatīvi un nu nav nekāda prieka iet uz stundām, kur viens skābais pretī sēž, bet nevar būt arī pārāk pielaidīgi, jo tād skolēni sāk tīt skolotāju ap pirkstu, neko nedara un izbauda jautro noskaņu stundās. Skolotājam ir jāprot būt draugos ar skolēnu, bet tajā pašā laikā arī parādīt skolēnam savu nostāju, lai viņš saprastu, ka bez mācīšanās cauri netiks.
Atbildes
-
1 0
Zooropa (39) 6 (12048)2618 16 g
1. Vairumā neeksistējoša. Īstenībā, atkarīgs no klases - jo tuvāk vidusskolas beigšanai, jo lielāka laikam būs motivācija. Bet daļai vienkārši ir tā - mācos, jo vajaga.
2. Slinki. Stulbi. Stulbi.
3. Sist, līdz parādās motivācija -
1 0
the-one (34) 6 (12402)2524 16 g
1) nākotnē labi apmaksāts darbs, karjera, karjeras izaugsmes iespējas.. prestižs darbs. vienvārdsakot, ja skolēnam ir galva uz pleciem, viņš saprot, ka jāizmanto bezmaksas izglītība, kāmēr var. nevar jau visu mūžu stroikā par krāsotāja palīgu
2) tādēļ, ka ir slinki vai vēl nav pa īstam pieauguši un sapratuši zināšanu vērtību. tikai mācoties cilvēks var kļūt tā pa īstam dzīvesgudrs. practise makes perfect!
3) interaktīvās stundas. svaigā gaisā, piemēram.. vai arī neierastā atmosfērā - pie kopējā galda ar cepumiem un tēju. domāju, tas būtu lielisks variants.. un tēmas varētu izrunāt, saistot mācību vielu ar dzīve spieredzi - kur varēs izmantot jauniegūtās zināšanas, kam tās ir noderējušas un tā. radīt mājas atmosfēru, parunāties.
plus vēl - pareklamēt nākotnes karjeras iespējas, kuras paveras ar teicamu vidusskolas / augstskolas diplomu kabatā. un salīdzināt ar to, kas notiek, kad atmet mācīšanos - parādīt reālo dzīvi. lai saprot un redz, kā apkārt notiek. jo daudzi tālāk par savu degungalu nemaz neskatās.
nu, ko.
VIENMĒR LAIPNI!
-
1 0
ukakaka 3 (917)23 16 g
Krievi teiktu, sobaka bivajet kusacei, tolko ot zizni sobacej. Berni pierod pie visapkarteja slinkuma un motive ka gribi, bet kamer berni redzes sev apkart slinkumu un vienaldzibu, tikmer ne ar kadu trosi tos pie gramatam nedabusi. Var meginat spelet uz sapratni, ka piemerus minot degeneratus un salidzinot ar cilvekiem, kas kaut ko ir sasniegusi. Ja bus sapratne, bus ari motivacija.
-
0 0
Evisa 8 (138672)420119 16 g
1) iespēja iegūt zināšanas, labu izglītību un nākotnē veidot karjeru
2) nav konkrēta mērķa nākotnē, jo ja ir mērķis iegūt zināšanas, izglītību un vēlāk labu darbu, tad arī rodas vēlme mācīties
3) ieteiktu skolēniem padomāt par savu nākotni, kuru lielā mērā noteiks viņu iegūtā izglītība
Lūdzu. -
-
0 0
Spindzele 7 (20238)31555 16 g
1. Citam bailes no skoltajiem, citam no vecakiem, citam velme izelties, citam laba darba perspektiive -maacoties.
2.Jo ir slinki, jo skolotaji nemak iemaciit/ likt macities, jo neredz tam jeegu, jo saap galva, jo viss leeni jaatkaarto, lai kaut ko iegaumetu.
3.Likt iet uz skolu par 1 dienu mazaak! -
-
0 0
gahana 7 (20832)3728 16 g
1. jo vecākiem būs prieks
2. jo par to nemaksā
3. izskaidrot viņiem, ka ja slikti mācīsies, nedabūs darbu un nomirs badā.
°tā skeptiski un smieklīgi, bet patiesība tur ir kkur.. -
0 0
Gusiz 6 (7513)228 16 g
1. Nu tā nauda, kas tiek, ja ir attiecīgā vidējā atzīme un nav neviens priekšmets zemāks par noteikto! [mums bija 6 mazākais un 8 vidējā!] .. tad varbūt vēl domas par savu nākotni! kāds no radiniekiem paspēja pieļaut lielu kļūdu un pārējie jaunie ģimenes locekļi mācās no radinieku kļūdām..
2. Jo slinkums.. Viņiem tas šķiet nevaidzīgi!
3. Neko.. Tur vairs neko nevar darīt! Vaidzēja audzināt jau no bērnības, un ilgi vēl sākumskolā.. -
0 0
LadyMe 6 (11341)2212 16 g
1) Atkarīgs no vecumu grupas.. Sākumskolā iespējams bērni vēlās mācīties.. Pamatskolā bērniem nav īpašas motivācijas mācīties, viņi to uzskata par prasību.. Vidusskolā jaunieši jau zina, kādēļ viņiem jāmācās un jāiegūst izglītība.. Bet tas jau ir individuāli, iespējams, ka kāds vēl vidusskolā nezina, kāpēc viņš to dara un varbūt kāds pamatskolā jau zina, ko vēlās sasniegt nākotnē..
2) Pārāk maza motivācija, augstas prasības (kā nu kur), vienaudžu ideoloģijas (piemēram, mācīties nav forši)..
3) Ir jābūt interesantiem pasniedzējiem, nevis tādiem, kuri uz skolu atnāk tikai nosēdēt un naudiņu nopelnīt.. Protams skolotāju mums trūkst un nav starp ko izvēlēties.. Nevajag kaut ko piespiest darīt, vajag izdomāt alternatīvus variantus, lai ir iespēja izvēlēties, kas izglītojamajam labāk patīk.. -
0 0
Dwinite 7 (32063)41845 16 g
1) Nākotne, karjera! Lai radītu prieku vecākiem!
2) Jo ir slinkums, nav vēlēšanās darīt to, kas neinteresē - atsevišķos priekšmetos! Jauniešiem laiku labāk tīk pavadīt sabiedrībā, nevis mājās pie grāmatām!
3) Mācību stundas padarīt interesantākas, aizraujošākas, mazāk mājasdarbus, vairāk darīt klasē! :)
Lūdzu, nav par ko! :) -
0 0
S_cuka 3 (513)17 16 g
1) Nezinu, man nebij
2) Tadel kad nau tas motivacijas
3) Noteikti padarit to vvisu nedaudz sava veida interesantaku, jaukakas skolotajas un protams labaku atmosferu visa visuma klase un skola
Man ta liekas, ja ta but man... noteikti macitos labak un nebastotu sava laika.. -
0 0
ppd 6 (5471)128 16 g
1* lai iegūtu tālāk izglītību, lai mamma nedusmotos un dotu kabatas naudu.
2* jo daudziem trūkst intereses par mācībām, kuras, iespējams, pasniedzēji māca ar nepareizo pieeju, nav interesanti, ir pietiekoši daudz citu - saistošāku lietu par mācībām
3* mācieties bērni!!! lai vēlāk pašiem būtu vieglāk, nevienam dzīvē nevajadzēs 9klašu izglītības superatradņus, no kuriem nav nekādas jēgas.
/baigi "gudri" man sanāca, bet nu tikko atnācu no darba un nekas savādāks prātā nenāk :D -
-
0 0
Samurai 5 (2751)311 16 g
1. Tiekšanās pēc mērķa nākotnē.
2. Jo nav stimula. (nav pēc kā tiekties)
3. Lai uzdod sev jautājumu "Ko es gribu sasniegt tālāk?"