Daudz. Laukos tāds pasākums dēļ karpeļiem, kombikormiem, metāllūžņiem, kas tiek krāmēti "bagažniekā". Jā - mīnuss -ja pārmērīgi uzcelta un bez svara aizmugurē, tad priekša iet gar zemi. Klīrensu tas neizmaina, pat smazina (Ljaljkai +1).
Sportā, tieši ātrumsacīkstēs, piem., dragreisā tas ir ļoti būtiski pie
paaugstinātas dzinēja jaudas- lielāks aizmugurējo ratu diametrs - lielāka gumijas un asfalta saķeres virsma - mazāka spolēšana - lielāks izrāviens. Otrkārt - pie salīdzinoši lielas dzinēja jaudas/griezes momenta lieli rati - lielāks ātrums. Treškārt - aerodinamiskās īpašības - d...a augšā, ,,knābis" zemē - ar gaisa plūsmu mašīna tiek ,,piespiesta" pie asfalta, palielinot ratu saķeri un līdz ar ko stabilitāte. Te nav strīda ar Melis un Evil-devil viedokļiem, jo tas
nopietni strādā pie ātrumiem njus... no 200 km/h un uz augšu. Laukos ar golfiņu un karpeļiem aizmirstiet!
Jā, ielās bieži var redzēt - it īpaši BMW markas autiņiem... vai šiem puiši ir strādājuši pie dzinēju forsēšanas, piedalās dragreisos, vai ir attiecīgi veiktas izmaiņas virsbūves aerodinamikā, amortizācijā... nekritizēšu, jo nezinu. Kaut daudzos gadījumos izskatās, ka vnk skata pēc.
http://www.youtube.com/watch?v=YLj-d9ge3Es&feature=relatedhttp://www.youtube.com/watch?v=RNlRBVENSew&feature=relatedhttp://www.youtube.com/watch?v=FNqoVqHCNt4&feature=related