Labākā atbilde
-
2 0
DrDestroy 7 (81057)4726 13 g
4-takteris. Gaisa dzese. Virs simts kubiņiem tur normāli, ja godīgi, biju pat izbrīnīts, ka ķīnieši spēj kaut ko tik izturīgu uzcept. Ar motoru problēmu nav (pārsvarā). Kas ir vājā vieta - amortiņi. Tie pie "niknākas" ekspluatācijas čau. Un darba raksturlīkne nekāda dižā, bet to jutīsi vai varbūt nejutīsi uz tramplīniem, asiem pampukiem (drusku labāki par "rīdziņas") :D. Tā, kas vēl - viens zināms gadījums -drauga puikam aizgāja aizdedze pa pieskari, bet tas, iespējams, nav dēl ražotāja (bija jau arī padrāzts un kā ekspluatēja un ko darīja iepriekšējais(-ie) saimnieks(-i), "?". Ja nu kas, ļoti labi sevi parādīja uzstādīta "Motoplata" -savā laikā un vēl tagad ļoti populāra Spānijā ražota aizdedze.
Secinājums - dzinēja pēc ir vērts ņemt, ja ir vēlme pabraukāt pa karjeriem, mežiem, kādā "krūmu krosiņā" paālēties. Bet - ir viens BET! Ja ņemsi jaunu, būtiska ir eļļa un kā piebraukāsi. Ja lietotu, tad kapitālākā laimes spēle, kaut pratīsi izbaudīt kompresiju, skaņu, pavērot uzsildītam dūmu no izputēja gala, kaut - kurai gan firmai tas nav aktuāli. Priekšu gaisā ceļ , patrakot var , bet uz dižu "vagošanu" nesaceries. Zāles pļāvējs ir zāles pļāvējs! :D
Atbildes
-
0 0
KEPKE (39) 7 (39830)425178 13 g
Šoreiz es atturēšos, domāju vajag šāda tipa jautājumus uzdot specializētajos moču forumos.. tur gan jau spēs palīdzēt.
A kāds tev esošais baiks?
Starp citu, redzot cik daudz viņus pārdod nost, iesaku apdomāt vai tik nav kādi īpašie "defekti". -
0 0
mazaa_pele 1 (118)1 13 g
Pēc nosaukuma jau vien liekas, ka nekā īpaša tur nav, labāk paskaties ko no Kawīša vai Hondas!
-
0 0
dzhonsons (33) 6 (5248)225 13 g
Ja tas ir tas ķīnietis, tad atmet ar roku motorolleru būšanai :> Tu taču neesi no tiem, kuri pērk visus tos Sang Yang automobiļus?
-
0 0
Centrions 2 (403)4 13 g
Cik agrāk esmu pētījis pēc interneta atsauksmēm, tad tas ir pēdējais mēls un vēl viena firma tāda ir... Karoč dizains labs, bet resurs 1-3 mēneši.