Labākā atbilde

Atbildes

    1.  0 0

    rvirc 4 (1142)26 11 g  

    Mēs  dzīvojam mazā valstī. Mūsu mazajā valstī ir daudz interesantu vēsturisku vietu, piemēram,  senas pilis. Nesen es apmeklēju brīnišķīgo Rundāles pili. Katru vasaru tūrisma firmas rīko ceļojumus pa lielākajām Latvijas pilīm. Šajās slavenajās pilīs var rīkot arī svētku svinības un lielas jubilejas.
    Bērnībā es biju Sanktpēterburgā un redzēju baltās naktis. Baltajās naktīs ir ļoti skaisti, var staigāt visu nakti, istabā nevajag iedegt uguni. Balto nakšu romantika man palika atmiņā uz visu mūžu.
    Vasarās atpūtnieki no pilsētas bieži brauc uz laukiem. Daudzi atpūšas pie upēm vai ezeriem, makšķerē zivis un pēc tam vāra garšīgu zivju zupu. Daži palīdz radiniekiem pļaut un vākt govīm sienu. Kad siens savests šķūnī, laucinieki parasti kurina smaržīgu lauku pirti. Citiem labāk patīk gozēties jūrmalas karstajās smiltīs, kurās bērni ceļ dīvainas smilšu pilis. Staigāt basām kājām pa dzeltenajām smiltīm ir ļoti veselīgi.

    Es izpildīju tikkai pirmo uzdevumu. Sapratu, ka nav mana laika vērts. Diemžēl.
    Paprasi jebkuram puslīdz latviski runājošam cilvēkam, lai tev to tekstu priekšā nolasa un pieraksti pareizās atbildes.

    1.  0 0

    predator1989 7 (22480)41254 11 g  

    un tādi ir jāmācās?  
    labi,ka man kas tāds vairs nav un nebija jāmācās.

Līdzīgie jautājumi

  • Kapēc dzēšat ārā citu atbildes???
    Es dzēšu ja tās satur apvainojumus (po** manējos vai kāda cita ircieša) un tādas kuras neatbilst tēmai vai ir trulas. :)
  • Mīlestība bez atbildes...
  • kad es tikšu 4.līmenī,lai varētu atbildes novērtēt?
    http://irc.lv/qna/help#f3
    Tas no Tevis atkarīgs - cik būsi aktīva. Neredzu (nezinu, kur) Tevis sakrātos punktus - būs taukšķis, būs levels!  
  • Kas ir "Atbildes"?
    palasi augšā to tabulu :DD
  • cik atbildes Tev šobrīd palikušas?
    man šobrīd ir 15 no 70 :/
    parasti ap šo laiku ir vismaz 30 palikušas...
  • Ir jautājums, bet nav atbildes - ko darīt?o0 :D
    atbildes parasti nav uz divu veidu jautājumiem- uz ļoti sliktiem vai uz ļoti labiem..
    uz sliktiem atbildi meklēt nav vērts, bet uz ļoti labu visticamāk tā arī neatradīsi..
  • Kapēc ir skatijumi,bet nav atbildes?
    nez, katram lūriķim jau savs iemesls, kāpēc neatbild. tas varbūt slinkums, varbūt ka tomēr nespēj izdomāt ko iepostot utt.
  • Cik jums ir labākās atbildes un atbilžu novērtējums?
    Es te neko neskaitu,-ienāku,padraiskojos un izeju.
    Man nav tik daudz brīva laika,lai te regulāri darbotos,kur nu vēl skaitīt rezultātus!
    Priecājos par tiem,kas precīzi māk mūs,pārējos,informēt,cik ilgi KVALITATĪVI NOTUPĒJIS šajā lapā.
  • Varat, lūdzu, palīdzēt? Jūsu atbildes noderētu ZPD :)
    1) Motivācija skolēniem pārsvarā ir tajos priekšmetos, kas viņiem interesē un kurus viņi apgūst tieši sevis, nevis atzīmju dēļ. Bet nu zinātkāru skolēnu paliek aizvien mazāk un visi iet uz skolu ar mērķi, izspiest no skolotāja "4" un ar mierīgu sirdi atgriezties vakarā mājās. Domāju, ka skolēnu varētu motivēt mācīties, biežāk uzdodot darbus par izvēles tematikām, piemēram, dot dažādus tematus un likt bērniem izvēlēties vienu no tematiem, izveidot plakātu, referātu vai ko tml., sniedzot viņam iespēju iegūt labu vērtējumu. Tādejādi paceļot bērna pašapziņu un ļaujot viņam noticēt pašam sev, ka viņš var sasniegt vairāk par savu 4nieku.

    2) Kāpēc nemācās? Tāpēc, ka neviens viņiem neliek un viņi sevi mīl - kāpēc, gan mācīties visu vakaru un dabūt 10, vieglāk ir pasēdēt, padarīt ko sev tīkamu un nopelnīt 4 un viss kārtībā, galvenais, ka nav nesekmīgi. Ir arī skolēni, kuriem ir tīri ieborēts, ka viņi nav pietiekami gudri un viņi nemaz necenšas šo uzskatu lauzt. Dažās stundās pietrūkst arī ieinteresētības. Bieži vien mācību stundās tiek sagrūsts ingormācijas kalns un skolēns vnk nespēj visam izsekot,liidz ar to vinjsh vnk zaudeee speeju orienteeties, muusdienu skolu maaciibu sisteemaas ir ljoti daudz liekas informaacijas un taa vieetaa, lai sniegtu noderiigu informaaciju dziivei, skola sniedz leerumu gudras informaacijas, kuru skoleens atceras tikai liidz kontroldarbam un peec tam visu izdzeesh no apzinjas, lai pietiktu vieta naakamajai informaacijas kaudzei - beigaas jeegas nekaadas un skoleens beidzot skolu pat neaptver, ko 10 gadus seezhot skolaa ir taa iisti apguvis.

    3) Skolēnus motivēt mācīties var izdabājot viņu interesēm, nav jēgas viņus piespiest kaut ko darīt, jo lielākā daļa ir spītnieki - jo vairāk viņiem liek, jo mazāk dara. Galvenais skolotājam ir jāatrod pozitīvs kontakts ar skolēniem, nedrīkst būt pārāk bargi, jo tas noskāno skolēnus negatīvi un nu nav nekāda prieka iet uz stundām, kur viens skābais pretī sēž, bet nevar būt arī pārāk pielaidīgi, jo tād skolēni sāk tīt skolotāju ap pirkstu, neko nedara un izbauda jautro noskaņu stundās. Skolotājam ir jāprot būt draugos ar skolēnu, bet tajā pašā laikā arī parādīt skolēnam savu nostāju, lai viņš saprastu, ka bez mācīšanās cauri netiks.
  • Kas te tās atbildes vērtē negatīvi?
    Kaut kāds mazs mīzaliņš, kuram uzlikti kāŗtēji ragi, sieviete d..t pasūtījusi, draugi "pa pjaņu" d...ā izrāvuši, dzīves, likteņa apdalīts, uz ielas visi nahr..n sūta, kur gan citur savu varenumu rādīt.       VIRCUĀLS BETMENS! :)
    Es neņemu tādas "saslaukas" pierē - teicienu par karavānu un suņiem esi dzirdējis? Nu lūk - brienam vien tālāk! :)
    Pajāt...


Reģistrācija Aizmirsu paroli

Рейтинг@Mail.ru Top.LV PULS.LV Professional rating system