Labākā atbilde
-
0 1
DrDestroy 7 (81052)4622 13 g
Ja cilvēks prasa uz sitiena vienu un to pašu 2reiz, tad viennozīmīgi, ka ļoti vajag. :) Bet nevaru neko citu izdomāt... iemesls MINETS :D iepriekšējā atbildē.
Varu tikai piebilst, ka pārsvarā reklāmas (viennozīmīgi un obligāti ieraksti jauno terminu, ko vajag ieviest visos masu medijos pirms reklāmas vai apakšā, kā, piemēram, cigarešu paciņām -Uzmanību -tūdal būs pauze priekš SMADZEŅJOKŠĻA, aizvāciet savus bērus no ekrāniem, jo mēs 30-t0 reizi šodien mēgināsim pierādit, ka bez fantasiskajiem tamponiem ar spārniem tu esi pēdējais ... vispār nekas neesi! :DDDD (ņem uzreiz maisu, bonusā rezerves spārni)! angeliksi tas varētu skanēt tā -Warning - neXt BRAINFUCEKS!..vai FUCKERS! :)
Sorry par garo lirisko ievadu, vēlējos piebilst, ka parasti reklāma ir miksējums no visiem Tevis minētajiem veidiem. Tā teikt - jo reklāma ir multifunkcionālāka, jo labāk nokodē sabiedrību/(rupji, bet mēs priekš viņiem esam tikai "lielgabalgaļa". Un tikai... (un vēlams ar naudu vai vismaz labiem, veselīgiem iekšējiem orgāniem galīgā variantā :D )
Atbildes
-
1 0
Robex (33) 5 (3617)414 13 g
ēm te jāatbild tas pats kas iepriekšēja jautājumā ?
nu piemēram pirms vēlēšanām reklamēja lai cilvēki iet balsot. informatīva, pārliecinoša un atgādinoša. -