Labākā atbilde

    1.  0 1

    DrDestroy 7 (81052)4622 13 g  

    Ja cilvēks prasa uz sitiena vienu un to pašu 2reiz, tad viennozīmīgi, ka ļoti vajag. :) Bet nevaru neko citu izdomāt... iemesls MINETS :D iepriekšējā atbildē.
    Varu tikai piebilst, ka pārsvarā reklāmas (viennozīmīgi un obligāti ieraksti jauno terminu, ko vajag ieviest visos masu medijos pirms reklāmas vai apakšā, kā, piemēram, cigarešu paciņām -Uzmanību -tūdal būs pauze priekš SMADZEŅJOKŠĻA, aizvāciet savus bērus no ekrāniem, jo mēs 30-t0 reizi šodien mēgināsim pierādit, ka bez fantasiskajiem tamponiem ar spārniem tu esi pēdējais ... vispār nekas neesi! :DDDD (ņem uzreiz maisu, bonusā rezerves spārni)! angeliksi tas varētu skanēt tā  -Warning - neXt BRAINFUCEKS!..vai FUCKERS! :)
    Sorry par garo lirisko ievadu, vēlējos piebilst, ka parasti reklāma ir miksējums no visiem Tevis minētajiem veidiem. Tā teikt - jo reklāma ir multifunkcionālāka, jo labāk nokodē sabiedrību/(rupji, bet mēs priekš viņiem esam tikai  "lielgabalgaļa". Un tikai... (un vēlams ar naudu vai vismaz labiem, veselīgiem iekšējiem orgāniem galīgā variantā :D )  

Atbildes

    1.  1 0

    Robex (33) 5 (3617)414 13 g  

    ēm te jāatbild tas pats kas iepriekšēja jautājumā ?  
    nu piemēram pirms vēlēšanām reklamēja lai cilvēki iet balsot. informatīva, pārliecinoša un atgādinoša.

    1.  0 0

    predator1989 7 (22475)41046 13 g  

    Skat iepriekšējo atbildi.

Līdzīgie jautājumi


Reģistrācija Aizmirsu paroli

Рейтинг@Mail.ru Top.LV PULS.LV Professional rating system