Labākā atbilde
-
1 0
KEPKE (39) 7 (39830)425178 12 g
1. nebraukt vispār;
2. braukt ļoti lēni;
3. braukt kontrolētā sānslīdē;
4. bremzējot neturēt sajūgu;
5. ļaut stūrēt tādam, kas māk braukt;
6. jau iepriekš sazvanīt savu auto mehāniķi, lai izbrīvē nedēļas nogali
Atbildes
-
1 0
iDcore 6 (5932)3312 12 g
KEPKE, #4 laikam būs jāņem vērā, jo tas ir niķis, bet tikai kāpēc neturot..?
p.s.
Šodien jau pabiju 6šos no rīta grāvī.. Purns zemē, pakaļa gaisā un sēdi.. Protams, izvilka.. Bet kolēģis nosmējās, braucot mājās, pieraksti trasi [ kreisas 45, labais 20, tramplīns, utml ].. Es tikai atbildēju, ka jābrauc būs pilnā ručkā un ar roceni.. Atbilde bija skaidra, ko varu arī tev ieteikt.. Nopērc kredītu, Uzlādē telefonu, Paņem Trosi un viss būs labi.. -
-
0 0
Odium77 7 (43719)3414 12 g
taakaa polichi miil teikt, izveeloties celju apstaakljiem atbilstoshu aatrumu, jeb taadu lai samazinaatu liidz minimumam iespeeju rasties avaarijas situaacijaam. bet uz sho jautaajumu var arii atbildeet - jaabrauc saaniski
-
0 0
DrDestroy 7 (81057)4726 12 g
Jāmauc, gūstot baudu! :D Atnac pie manīm. Pastrādāsim . Izmēram nav nozīmes
Vai iegādāties atbilstošu transportlīdzekli. Drošiba pirmajā vietā! :) http://www.sfx.lv/wp-content/uploads/2009/11/pardod_tanku.jpg
Joks, protams.
Pirmkārt - iesaku autobraucējam iegādāties labas autoriepas. Ja ar radzēm, tad ieteiktu nepažēlot naudu un neņemt lietotas. Ja nav lielas prakses, labāk jebkādas ņemt jaunas.
Kepke galveno pateica, piebildīšu - jebkuras manipulācijas ar sajūgu, bremzi, stūri neveikt strauji.
Otrais - šajā pasaulē viss notiek uz izjūtām. Sliktas saķeres ar ceļa virsmu apstākļos teorija ir tikai , teiksim, trešdaļa, ceturtdaļa pozitīva rezultāta.
Tātad jautājums - kā tikt pie izjūtām? Kā izjust Tavu priekš un/vai pakaļ piedziņas auto ar savām individuālajām manevrēšanas, griezes momenta, svara sadalījumiem uz ratiem, pārnesumkārbas veidu u.c. niansēm!? (Ir tāds tautas termins "savākt autiņu"). Elementāri. Pirmkārt, Tev jābūt labam, profesionālam, bez tarakāniem galvā cilvēkam+ apledojis laukums vai dīķis vai ezers -vieta, kur nenotiek satiksme. Brīvība, plašums, nekādu škēršļu, uz priekšu, izdancini savu auto, izbaudi, izjūti un Tu redzēsi, kāda ir pēc tam atškirība uz ceļa. Tu jutīsies daudz drošāk, stabilāk. Tava reakcija situācijā būs daudz adekvātāka. Viennozīmīgi. Es negribu velti klabinātes par to, ka ir jāievēro attiecīgi drošibas pasākumi, braucot uz ledu -par biezumu, ūdenstilpnes veidu (nekādā gadījumā uz upi, protams). Jā, Ceļu Policijai ir drusku cits viedoklis par šo. Bet ir lielie plači, kur var paslidināties, ir privātie dīķīši, ir, vismaz bija oficiāli ledus raļļi! Vnk jāseko stāvoklim uz ūdeņiem un informācijai MIL. -