- Kāds būtu vieglākais veids kā piebremzēt ar agresīvo braukšanu?
Vēl drusku pacietības, tuvākajā nākotnē cilvēki pārvērtīsies par absolūti vadāmu lopu baru, pateicoties attīstītām kodēšanas tehnoloģijām caur masu medijiem, pārtiku, gaisu, ūdeni. Nebūs agresijas, varmācības, karu. Nosauksim par GCS - Global Control Systems.
Bet pagaidām jāuzstāda vēl vismaz pārdesmit tūkstoši radaru. Pacelt sodus - gan administratīvos, gan kriminālos (gadijumos, kad CSN noteikumu pārkāpuma rezultātā cietis vai gājis bojā cits cilvēks). Izveidot atsevišķu datu bāzi ar agresīvo braucēju sarakstiem. Algot stukačus, īpaši centīgiem piešķirot štukačvecmeistara titulu. Tos integrēt dažādos neformālos ratainajos grupējumos, uzdot patrulēt pa ielām (noteiktiem kvadrātiem), izsniegt blociņus un rakstāmrīkus no valsts budžeta. Stukačus nedrīsktēs sist. Sasitējam ļoti bargi sodi - vadīšanas tiesību atņemšana uz 10 gadiem + n-diennaktis sabiedriski lietderīgie darbi + pašam jānostučī konkrēts skaits agresīvo. Un tādā garā. Protams, var iet citu, humānu ceļu, uzstādot elektroniskas aizdedzes slāpēšanas sistēmas, uzstādīt braucamajos mikroprocesorus, kas ieprogrammēti uz kustības dinamikas, inerces, paātrinājumu u.c. parametru analīzi (ja , piemēram, pa strauju iegrūž pedāli grīdā vai parauj sajūgu, automašīna apstājas, ieslēdzas avārijas gaismas un draivers tiek izvālēts ar dažiem kV augstprieguma (elektrošoks) -sprieguma amplitūda un laiks atkarigs, cik strauji iegrūda pedāli vktml..
- Sāpīgākais veids - kā Tu esi uzmetis/-usi kādam/-ai? ..pēc tam to nožēloji,ka tā izdarīji tam/-ai otram/-ai?
Lieta tāda, ka es to nekad neesmu darījis, neticat? Bet tas tā ir.
Mani šādi.
Atvilku uz mājām bābiņu. Tagad notiek tas. Vēlāk ejot pastaigāties, redzu ka viņa nekāda, jocīga palikusi, aizdomājusies par kautko.
Vaicāju kas un kā. Un sapratu ka nevajadzēja to darīt, cip nevajadzēja prasīt kas un kā. Jo izrādās es nebiju bijis spējīgs viņu apmierināt, jo lūk tā maita, mani bija salīdzīnājusi ar kautkādu sexmašīnu, kas viņu varēja apmierināt 3 minūšu laikā, bet es nē. Un es tur tā arī paliku. Viņas dēļ man otrās pusītes 2,5 gadus nebija, līdz mana sieva pierādīja pretējo.
Es ienīstu tās, kuras salīdzina.
- Ja tev dotu vel vienu iespēju kautko labot un izdarīt citādāk, kas tas būtu?
būtu sācis kartigi pieversties mācībām.
- Vai bieži gadās tā, ka kko izdarīt izrādās vieglāk, nekā piespiesties to izdarīt? :)
Bieži par to domāju.
Piem., es sēžu un domāju, kā negribas celties pēc pults, bet, ja es par to nedomāju, vienkārši daru, tad tas tiešām liekas viegli!
Tava teorija ir pareiza
- var ko izdarīt,lai klaviatūrai vieglāk pogas spiežas?
Ja viņas nopērkot spiedās vieglāk, tad droši vien, ka iztīrot taustiņus, jo tā parasti ir viena no problēmām, ka visādi gruži ir sakrituši..
- Atnācu, ieraudzīju, uzvarēju, izdarīju secinājumus – Varbūt vieglāk bija kļūt par jumtu?
godīgi......neesmu tik apdāvināts,lai spētu iebraukt
es saprotu atnācu ieraudzīju...utt
bēt kāds sakars te ar JUMTU???rekets vai??
- Īvāns izteica domu, Staburagu var atjaunot nojaucot HES, es zinu kā to izdarīt vieglāk - Vai tu gribi redzēt Staburagu?
Labprāt!
- Vai vieglākais ceļš ir atkāpties?
Domaaju, ka gluzhi preteeji. Arii zaudeet ir jaamaak. Driizaak atkaapshanaas prasa dubultspeeku, jo biezhaak vieglaak ir nenogurstoshi uzbrukt. Ja cilveeks ir speejiigs atkaapties, redzot cik ciinja ir nelietderiiga, vinjsh demonstree praatu un apnjeemiibu, ko nespeej vaajais. Protams, tas ir gadiijumaa, ja vinjsh atkaapjas ar cienju, aptverot ar praatu, ka tieshaam ciinja ir galaa. Ja speej incidentu izsleegt no savas apzinjas, atlaist. Ja atkaapshanaas ir tikai beegshana, bet klusiibaa tiek saapiigi laiziitas reetas, tad tas gan liecina par vaajumu.
- Kāpēc cilvēki izvēlas vieglāko ceļu nevis grūtāko? Vai tiešām vieglākais ir tas pats labākais?
ne visi cilvēki izvēlās vieglāko........ jo vieglaiko ceļu ir grūtāk šķērsot nekā grūto!!!
- Labākais veids?
uuuuu, riskanti un pikantii
saki - ... tad šonakt ejam pa pliko nopeldēties? (neder janvārī Latvijā)
nesaki - ...b@a akal rīsi piedeg.
vaig cienīt citus, tas galvenais.